Baltic Only - Show je Baltic!

Knoop doorgehakt:

10 likes

Vandaag nog een mooie zonnige aquascape dag .

6 likes

Min of meer het enige horloge wat ik draag de afgelopen maanden…

7 likes

Comfortabel is ie he!
Ben ook nog steeds blij met dit model.

1 like

Ja echt 'n knaller. Blij mee.

Ben overigens het internet af aan het struinen naar een foto van de Hermetique naast de Serica 6190, ter vergelijking, maar nog niet gevonden. Dus mocht iemand beiden hebben, graag… :+1:

Hij is binnen!

Wat een gaaf horloge! De wijzerplaat is kunstwerkje, de verschillende texturen spelen echt met het licht en de afwerking is verrassend strak, zeker binnen deze prijsklasse. Ook de band heeft me positief verrast; de kwaliteit ligt duidelijk een stuk hoger dan wat je normaal gesproken af fabriek krijgt bij Japanse of Zwitserse horloges in deze categorie.

De ‘stepped case’ ziet er stijlvol uit, al is het wel een magneet voor stof en vingerafdrukken. :sweat_smile: Verder presteert het uurwerk uitstekend. Sinds ik het horloge gisteravond rond 20:00 heb opgewonden, zie ik geen afwijking. De timegrapher-app op mijn telefoon registreert in vijf posities een gemiddelde van -3 seconden, indrukwekkend voor een Miyota 8-serie.

18 likes

Prachtig horloge! En heel mooi op de foto gezet!

1 like

Dankje! Het is nog best een lastig horloge om te fotograferen, om de wijzerplaat mooi uit te laten komen valt het licht zo dat de gepolijste bezel reflecteert, je ziet dan elk stofje en elke vette veeg. Ik heb echt even staan poetsen met een microvezel doek voordat ik deze foto maakte.

Gefeliciteerd! Hij staat je goed Stefan :ok_hand:
Blijf het mooi vinden wat voor horloges Baltic weet te leveren voor dit geld. Kriebelt nog steeds om de stalen BOR band bij te bestellen.

2 likes

Gekocht omdat ik hem kost wat kost moest hebben, nog nooit gedragen :face_with_peeking_eye:

Nu is het enkel een prijzige boxfiller :smiling_face_with_tear:

11 likes

Wel een hele mooie.
Waarom wordt ie niet gedragen?

Dat is wel echt een aanrader (foto voor de sfeer)

6 likes

Ik neig meer naar toolwatches en divers.

Ik heb hem vaak in de hand en uiteindelijk leg ik hem terug in de doos en draag ik wat anders.

Dankjewel!

Die wijzerplaat hey :sweat_smile:

11 likes

Bij de meer dressy modellen vind ik het niet zo staan, maar ik denk dat het bij je Hermetique heel gaaf is.

1 like

Jawel toch? Plaatjes voor de sfeer:

Flat link kan ook nog, maar BOR is de betere keuze denk ik.

Al moet ik zeggen hoe langer ik kijk. Des te moeilijker…:sweat_smile:

Wat zeggen jullie?

• Team BOR
  • Team Flat link
0 stemmers
3 likes

Heb ze beide, maar moet zeggen dat ik de flatlink er liever op zet.

1 like

Ik vind de flat link mooier denk ik, een beetje zoals ik een Oyster mooier vindt dan een Jubilee. Ik zou het denk ik laten afhangen van de tapering, de 20mm aanzet vind ik bij een stalen band vrij fors ogen tov de diameter van de kast, een flinke tapering ‘lost dat op’ imo.

1 like

Waar komt dat precies door?

Wil je van de BOR af :stuck_out_tongue_winking_eye:?

Oyster vind ik altijd +1. Pas een Jubilee voor een Seiko gehad, maar was er gematigd enthousiast over. De flat link doet me ook een beetje aan de AT band denken (heb een zwak voor dit model)

1 like