Mja, denk gewoon persoonlijke voorkeur. De BOR oogt gewoon wat drukker dan de flatlink. Maar het kunnen afwisselen is ook gewoon wel fijn. Zou gewoon beide doen als ik jou was. Altijd fijn als je wat kan wisselen.
Haha, gewoon beide in de collectie dus.
Na een klein weekje dragen ben ik nog steeds erg blij met mijn HMS 02, die ik sinds vandaag op een lichtbruine geitenleren band draag. De 60 uur gangreserve is echt ideaal, vooral omdat dit voor mij vooral een horloge voor door de week is. Ik heb 'm vrijdagavond voor ik 'm in de horlogedoos deed goed met de hand opgewonden en toen ik 'm vanochtend (ongeveer 57 uur later) weer oppakte liep 'ie nog. Het uurwerk lijkt tijdens het ‘aflopen’ wel iets langzamer te worden, toen ik 'm vrijdag afdeed liep 'ie 15 sec voor (na 4 dagen dragen), vanochtend was dit nog +10 sec. Beide zeer nette waarden overigen!
Wat een gave wijzerplaat. Top
Deze post niet gezien. Gefeliciteerd met de keuze en de NA Stefan
Waar heb je deze vandaan? Lijkt op mijn post hierboven, wordt morgen gereleased
Once again and for the third year consecutively, we will have the great honor of accompanying the legendary (@tourauto French race, as Official Timekeeper.
To celebrate this new collaboration, we needed to update one of our most important collection Tricompax by changing its name for the future to come: The SCALEGRAPH. The Scalegraph Tour Auto limited edition will be an introduction to a more capable chronograph thanks to its screw-down pushers allowing a 100 meter water resistance, making it usable on extreme conditions as well as on a daily basis.
This limited and numbered edition will be available for purchase on our website from Monday April 7th at 4pm (Paris time). Deliveries will begin in 2 weeks.
Dat glas vertekent de subdials een beetje
Iemand deze al in bezit? Vind de kleur wel mooi.
Ken het merk alleen van Facebookreclames. Eens verder door deze topic akkeren
Prachtig met die groene details zo!
Dank je wel. Ik heb 'm nu op de beads of rice band en deze maakt hem helemaal af vind ik. Foto’s komen nog.
Yep, mooie band dat!
Heb al een paar keer op het punt gestaan om een Aquascaphe te kopen, maar telkens kwam er wat anders of kon ik niet kiezen. Aangezien het merk al een paar jaar in mijn kop speelt en ik weer regelmatig Baltic-reviews zit te kijken op YouTube moet het er nu toch maar van komen. En aangezien ik het lastig vind om “van het scherm” de kleur te kiezen maak ik van een weekendje Parijs met mijn vrouw gebruik om dat in de showroom te gaan doen; de afspraak staat voor het laatste weekend van mei. De modellen waartussen ik twijfel zijn: Aquascaphe classic, blue/gilt of black/cream; of de bruine Hermétique. Welke het ook wordt, de BoR zal er zeker op zitten.
Ik vind de Aquascaphe al geweldig sinds ik er voor het eerst een review van zag, en ik begrijp uit diverse reviews dat dit model ook bij uitstek bij veelvuldig gebruik er fris uit blijft zien. Aangezien ik echt op zoek ben naar een GADA lijkt me de Hermétique dan toch een stuk kwetsbaarder qua krassen etc. Een andere overweging die een rol speelt: ik ben een volwassen vent met een volwassen mannenpols van 19cm. Ben een beetje bang dat de Hermétique toch wat aan de kleine kant oogt.
Hoe dan ook, het idee is dus om niet op plaatjes en filmpjes af te gaan, maar pas te kiezen als ik ze even op de pols kan leggen. Als het goed is kom ik dus begin juni met een NA thuis; ben heel beniewd hoe ik de diverse modellen “in the metal” ga vinden. Ik heb er zin an!
Leuk, ben benieuwd naar je ervaring. Ik zou graag ook eens langsgaan bij de showroom.
Dank je, bij terugkomst maak ik uiteraard een verslagje van mijn bezoek en een NA-fotootje. Ik hoop maar dat ik niet teveel keuzestress heb als ik eenmaal daar sta Ideaal is natuurlijk dat je er één op je pols ziet en meteen weet: uitgemaakte zaak, maar we gaan het zien.