Mooie reportage en mooie foto’s Gerard! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Heb je toevallig de Prismic ook nog uitgeprobeerd? Ik sta op het punt om er eentje te bestellen👀
Mooie reportage en mooie foto’s Gerard! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Heb je toevallig de Prismic ook nog uitgeprobeerd? Ik sta op het punt om er eentje te bestellen👀
Nee, wel bekeken uiteraard maar niet geprobeerd. Hij is prachtig hoor, maar ik was op zoek naar een soort all occasions, all seasons, all acitivities sports watch achtig ding dus ik heb alleen de Aquascaphe en Hermétique geprobeerd en de meer dress watch achtige modellen alleen bewonderd zonder ze om te doen. De nieuwe chronografen zien er in het echt trouwens ook geweldig uit, maar ik draag geen chronografen (vind zelf een GMT al teveel wijzers hebben ) dus ook die niet omgedaan. Heb wel een positief gevoel aan het merk overgehouden, ik ervaar hen toch echt als een bedrijfje dat je een eigenzinnig, maar eerlijk produkt wil verkopen en zijn klanten geen knollen voor citroenen verkoopt. Ze zijn echt serieus aan hun merk aan het bouwen en willen echt hun goeie naam hoog houden.
Ah op die manier. Dan denk ik dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt!
En helemaal mee eens. Ze verkopen mooie vintage geïnspireerde horloges voor een eerlijke prijs.
Leuk verslag @Gerard_V ! En je keuze voor de blue-gilt Aquascaphe is nu 100% bevestigd goed. Draag 'm in goede gezondheid.
Groetjes van z’n 6 jaar oudere broer
De prismic is idd wel echt een dresser maar als je er schijt aan hebt dan dan past die natuurlijk overal op. Draag de mijne nu bv gewoon met een tshirt. Hij valt wel klein en is lekker plat uiterst geschikt voor kleine polsen.
Eens! Welke versie heb je als ik vragen mag? Ik ben enorm fan van die paarse wijzerplaat!
Superleuk verslag,
Thx.
Prachtig horloge dat je goed staat.
Hier is een vlammetje ontstaan
Mooie kleur ook
Blij zijn!
Baltic Prismic met mesh band en rode agaat stenen plaat. Is een speciale editie voor het x jaar bestaan van baltic. Mijn pols is 16,5cm
Leuk verslag. Toch fijn dat je de horloges hebt kunnen passen en je vermoeden kunnen bevestigen. De Blue/gilt is ook cool. Veel draagplezier.
Geslaagde uitvoering! Ik merk nu dat ze meerdere speciale edities gemaakt hebben. Vind deze indices veel beter dan die vierkante blokjes.
Wat een pareltje! Echt een super mooie wijzerplaat, en die band vind ik ook echt super!