Band DJ 16234 nep?

Hoe bedoel je? Ik heb het standaard vragenlijstje van Chrono na een aankoop ook nog niet ingevuld. Ga ik natuurlijk wel doen en zeker vermelden dat ik een neppe band kreeg, maar zoals ik zei liever eerst het geld terug op de rekening om nog meer gezeur met deze lui te voorkomen.

@Max2110 Ben je bekend bij de verkoper?
Zo niet: buy the seller, not the watch voor de volgende keer :wink:

Succes er nog mee!

Nee, eerste keer dat ik wat kocht bij hem. Hij heeft ook nog niet zoveel reviews, een stuk of 20 maar. De volgende keer ga ik zeker terug naar mā€™n bekende clubje. Alleen hebben die geen model met blauwe plaat op dit moment :roll_eyes:

Niet helemaal hoe ik die zin lees. Volgens mij staat er: als het klopt wat je AD zegt gaat hij terug naar degene waar wij hem van hebben gekocht.

1 like

Leuk, maar daar heeft @Max2110 niets aan!
Er staat niet in dat hij zijn geld terug krijgt en/of dat de transactie ontbonden wordt en Chrono24 hierover geĆÆnformeerd wordt. :thinking:

Zeker wel, de suggestie dat het terugnemen afhangt van of ze het met de AD eens zijn vervalt dan. Das best een dingetje :sweat_smile:

1 like

Ben het eens met jouw interpretatie @maartene. Die italiaan neemt m terug, probleem van Max2110 is opgelost en als t idd een fake band is gaat de italiaan terug naar diegene die het horloge aan hem heeft verkocht (en dat maakt Max natuurlijk niets meer uit zodra die zn geld zelf maar terug heeft).

2 likes

Precies dat idd

Wat een geluk dat je te dikke polsen had voor de band! Anders had je er misschien heel wat jaren later achtergekomen.

3 likes

Het was een cadeautje voor mijn broertje eigenlijkā€¦ Kon hij hem eindelijk om, blijkt de band nep :joy:

1 like

Kloteā€¦ maar je hebt er wel een mooi verhaal bij hopelijk :wink:

Wil je ook mijn broer zijn?
Succes met de afhandeling, komt vast goed!

5 likes

Zet het in het licht blauwe deel.

1 like

Verkoper vraagt hoe we zien dat deze band nep is. Ga hem deze foto doorsturen. Thanks daarvoor.

1 like

De verkoper gaat jou zometeen vertellen dat hij het horloge niet met deze band naar jou heeft gestuurd.
Wedden?

4 likes

Dan kan je het misschien nog a.d.h.v. mogelijke unieke krasjes op oude fotoā€™s van chrono, die overeen komen met de krasjes op de bracelet bewijzen. Ik zeg maar wat.

1 like

Dat is een goede!
Ik hoop dat @Max2110 fotoā€™s heeft opgeslagen van de aanbieding op Chrono24 en dat hij fotoā€™s en/of een filmpje heeft gemaakt van het ontvangen pakket en het uitpakken daarvan.
Dat heeft mij al eens gered.

Ja, die heb ik gelukkig. Hoop dat het niet zo ver hoeft te komen echter ā€¦

1 like

:+1:

Schermafbeelding 2021-02-22 om 17.32.59

ā€œThe bracelet was restoredā€
:thinking:

Zou je foto willen maken van de band volgens onderstaand voorbeeld?
Dan kunnen diverse leden wel beoordelen of jou band inderdaad ā€œrestoredā€ is zoals de verkoper claimt.