Behrens 20G - koopadvies graag 🙏

Het is een impressionant stukje uurwerktechniek en Behrens heeft ondertussen ook al wel wat verwezenlijkt en bewezen dat ze geen eendagsvlieg zijn. In mijn opinie een veel interessantere aankoop dan een zoveelste Speedmaster :+1:

1 like

Ik vind hem super :+1: en waardeer ook Ressence of regulatuer stijl horloges. Wat me hier tegenhoud is het gebrek aan gewicht. Ik denk dat je “niets” voelt op je pols … en ik hou van wel van Titanium bijvoorbeeld maar dat is altijd nog een 80 - 100 gram.
The unbearable lightness of wearing, so to speak :grinning:
maar mooi is ie !

1 like

:joy:
Als ik nog een aanmoediging nodig had gehad, dan was dit wel de spreekwoordelijke druppel geweest.

Je bent niet de enige :wink:

Dank heren, dit sterkt me in mijn overtuiging

Letterlijk :joy:

Enorm bedankt allen, ook aan diegenen die hem helemaal niets vinden. Het verbaasde me toch dat er vrij veel supporters zijn.

Het is trouwens verbazend hoeveel inzichten er bijgekomen zijn. Als je denkt alles te weten, merk je zo dat er toch nog nieuwe invalshoeken bestaan.

Dus bij deze…
Alea iacta est, om dit aankoopverhaal netjes af te sluiten :heart_eyes:

29 likes

Soit, mijn Max Bill mega Solar is 8mm dik wegens bol glas, maar weegt 24 gram inclusief leren band. :blush:

Wat doe je in godsnaam? Grand Seiko maakt overwegend sporthorloges die 100 meter waterdicht zijn, met bracelets en een saffier.

Wat heeft mooi of lelijk in godsnaam met de prijs te maken? Iets is mooi of lelijk. Punt.

Natuurlijk is dat een glassbox. Wanneer koop je er eens één? Dat ding spookt door je hoofd, ik zou wat Squales weg doen.

4 likes

:partying_face::partying_face::partying_face::clap:

1 like

Ik zou het zelf niet kopen, maar ergens vind ik ` m ook wel weer leuk!

En wat betreft je vrouw, als je ` m echt wil, zou ik er best 2 weken wel beeld maar geen geluid voor over hebben… :grimacing: :rofl:

1 like

leonardo-dicaprio-clapping

2 likes

Gefeliciteerd Wim, schitterend horloge en ik kijk uit naar een NA topic!

1 like

Nou ja, persoonlijk zou ik er niet zo’n probleem mee hebben om 76 euro kwijt te zijn aan iets ‘bijzonders en geinigs’ dat niet heel erg fraai is. Maar voor 7.600 koop ik toch het liefst iets dat ik écht héél erg mooi vind.

Spookt idd al een tijdje door mijn hoofd. :blush: Ik wacht op een speciale gelegenheid. Ik vind 6,5K toch best een hoop geld om even uit te geven aan een horloge en ik heb nog zoveel andere wensen. Volgend jaar gaan we bijvoorbeeld weer een maand naar Indonesië. Dat soort dingen gaat voor mij op dit moment even voor. :person_shrugging:

Ja, nee, dat ga ik natuurlijk niet doen, he!? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat blijkt vaak rommel te zijn. En totaal onverkoopbaar.

Ach, zoals ik al zei: in het geval van een paar tientjes vind ik dit geen probleem. Maar voor 7.600 is voor mij toch een ander verhaal.

Een waanzinnig cool horloge.

Normaal zou ik zeggen: koop op chrono met de kop er af, maar het zal nog wel even duren voor dat mogelijk is.

Dus dan maar gewoon nieuw. Iedereen heeft al een Speedmaster joh.

Ik koop ‘m wel van je als je ‘m zat bent.

1 like

Ik vind het een pracht horloge, echt een kunstwerk :ok_hand:

1 like

Zie dit nu pas. Geweldig! Ik ben heel benieuwd! Zijn ze uit voorraad leverbaar of wat is de levertijd?

1 like

Gaaf!

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf Wim. Hoe lang is de levertijd?

1 like

Bedankt allemaal, I’m super happy. :grin:
Over de levertijd, ik heb net het tijdsluik voor juni gemist. Geduld is een schone deugd.

“However we already validated our pre-orders that will be delivered in June and for new orders the expected delivery will be towards August/September.”

1 like

Mooie keuze Wimm, heb je nu een andere strap gevonden voor erbij?

1 like

De strap, tja.
Ik heb nogmaals nagevraagd of ik de zwarte strap van de Ultra Light 11G niet extra kon bijbestellen.

Niet dus. :unamused:
Ik wacht dus op het horloge. En zet mijn hoop op een custom strap, indien de witte niet zou bevallen.
Heb eens gekeken op pattini.eu en dat gaf wel mogelijkheden. En zij zullen zeker niet de enige zijn. :smile:

1 like

Nog niet geland?

1 like