Neen, zal iets voor Augustus/September zijn.
We hebben geduld.
Hopelijk heb jij meer geduld dan ik. Nog geen nieuws van je Behrens?
Geniaal
Mijn advies: Als je vrouw zegt NIET DOEN weet je wél hoe laat het is.
Koop je hem toch moet je wel verrekt goed kijken om te zien hoe laat het is.
Dat moest ik tweemaal lezen.
Geen nieuws…
Zal eens horen bij de klantendienst.
De klantendienst is best wel responsief (voor een zondag ).
Verwachting is dat deze zal worden opgestuurd midden september.
Hier haak ik af. Ziet er goedkoop uit. Is het niet. Onleesbaar. Moet te veel zoeken en puzzelen
voor ik het beeld van uur en minuut aan mekaar heb gekoppeld . Zou iedere keer weer bij aflezing
een lijst nodig hebben van waar eerst te kijken . De band ziet er ook al kauwgomballenbak uit .
En zie ik daar nu een afdichtingsrubbertje onder de kroon? Zelfs mijn loodgieter probeert reeds jaren zijn rubbertjes assorti met de hoofdkleur van de buizen te installeren. Het hele uiterlijk van dit horloge komt zo hopeloos achterhaald en krampachtig gewild modern over, (wat hoeken uit de naad trekken deden ze in de art deco al beter), dat ik een voor mij zelden ervaren afkeer voel.
Er is 1 wijzer voor de uren en 1 wijzer voor de minuten. Dat is nu toch echt niet zó moeilijk.
Er zit gewoon een wit rubber om de kroon heen dat matcht met de kleur van de rubberen band…
Fokking cool, koop dan!
De afkeer loopt over blijkbaar. Ieder zijn mening.
Uiteraard is dit niet voor iedereen. Gelukkig dat smaken verschillen, het zou maar een saaie wereld zijn.
Toch best dat je loodgieter zich niet waagt aan afdichtingsrubbertjes van horloges.
Enthousiasme spuit eraf! Midden september komt hij eraan.
Ik wil in één oogopslag weten hoe laat het is. Ben zeker dat ik te dom of te ongedurig ben om dat
vlot te doen met twee wijzers op een verschillende plaats. Voor mij ook geen éénwijzeruurwerk.
Ik wissel voortdurend tussen horloges met 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 en zelfs 7 wijzers inclusief regulateurs. Kost me echt nooit moeite om te wisselen tussen de verschillende manieren waarop de tijd aangegeven wordt. Maar als instant afleesbaarheid het enige doel is koop je best geen klein kunstwerkje zoals deze Behrens.
Om even een oude koe uit de sloot te trekken op zaterdagochtend, en? Wat vind je er van? Zijn er foto’s!?
Ik vind het wel leuk weer eens wat anders te zien qua vorm.
Maar voor mij is het een te druk horloge.
Het horloge geeft wel een kick, maar deze is mij wat te modieus en daarmee slechts tijdelijk leuk. Een horloge is m.i. geen investering, maar veel vertrouwen in de waardevastheid heb ik ook niet.
Tsja …
Hij is nog niet aangekomen.
Maar hij komt eraan!
Ik ben al een tijdje met de Behrens klantendienst in gesprek. Blijkbaar wordt er slechts eentje per maand opgeleverd (in Europa vermoed ik dan), en de mijne zou deze maand geleverd worden.
Nog even geduld…
Leuk filmpje op instagram
Geweldige teaser dit
Net op tijd om je vrouw, familie en vrienden op kerstavond te choqueren met “je hebt HOEVEEL betaald voor DAT onding?!”
Cool. Ik kijk uit naar de NA draad
Ik ben wel benieuwd!