Bekende personen en hun horloges - Deel II

Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar over het algemeen leeft de man zuinig. Zo bleef hij ook lang doorrijden in zijn Honda accord terwijl hij al miljonair was.

2 likes

Ja hij heeft aan niemand iets te bewijzen. Iedereen weet hoe rijk hij is. Daar hoeft hij geen 100 foto’s van een RM of Rolls Royce voor op Instagram te plaatsen. Kan gewoon lekker doen waar hij zin in heeft.

3 likes

Inderdaad, beter dan een aantal BN’ers die doen alsof terwijl ze eigenlijk rond modaal verdienen.

4 likes

wat?

7 likes

Ik voel me niet aangesproken, ik heb geen Rolex, en draag geen Louis. Volgens mij moet je hiervoor vooral bij het groene gedeelte zijn.

The real master of the sea

8 likes

Ik denk dat Putin liever wat high end draagt.

Volgens mij is dat nu allemaal pleite, hij is toch failliet?

Dan bokst ie weer een potje en heeft ie weer 50 miljoen.

1 like

Idd, maak er dan een mooie tafelklok van ofzo…

1 like

Een AP kopen voor een kind van 3/4 ofzo, wordt hem met de paplepel ingegoten zo. :joy:

3 likes

Eerder 2 jaar. Leip is t

Sterker nog: 1,5 jaar🥺

3 likes

Het is zelf een verwend blaag. :face_vomiting:

3 likes

Smakeloos.

3 likes

Ik vind die gast ook echt niet cool zeg maar, maar hem een

noemen lijkt me niet correct. Hij ‘werkt’ er zelf voor. Je kan het niet eens zijn dat hij met zijn kunstje zoveel verdiend, maar dat maakt m nog niet verwend :wink:

Die is echt helemaal de weg kwijt hoor :rofl:

Ach, hij verkoopt muziek en concertkaartjes aan een doelgroep omdat hij populair is onder die doelgroep. En om dat te blijven doen moet je ook populair blijven onder die doelgroep. En zijn doelgroep zal het fantastisch vinden als hij dit soort dingen doet, als hij laat zien hoeveel gouden horloges hij heeft met diamantjes, enz enz.

Net zoals Floyd met al zijn bling bling op tafel. Net zoals Conor met dat stuk glastuinbouw om zijn pols. Die vullen geen gevechts arena’s met alleen hun vechterskunsten. Die vullen die arena’s omdat ze populair zijn.

Als je normaal blijf trek je alleen mensen aan die €5 voor een staanplaats willen betalen in een zaaltje in schiedam. Wil je als artiest geld verdienen dan moet je mensen vinden die bereid zijn om dikke euro’s neer te tellen voor een vip kaart. Daar verdienen jij en je promotor geld aan. En hoe meer jij je succes als een pauw laat zien hoe meer je mensen aan trek die dat normaal vinden. Hoe meer je mensen aan trek die hun vrienden willen imponeren met hun $5000 vip kaart voor een gevecht in dubai.

En wat wil je?, een zaaltje in schiedam met 1000 man a €5 pp. Of een zaal waar er 5000 in gaan die allemaal €150 hebben betaald en een stel idioten die €1500 hebben betaald voor een vip kaart.

Maar voor dat te bereiken zal je doorlopend schaamteloze zelf promotie moeten doen om die doelgroep aan je te blijven binden.

En het zal zeker voor veel aanstekelijk werken. Want als je eenmaal aan luxe heb geroken. Wil je dan terug?

Dat is toch voor ons allemaal hetzelfde. Als je van je toyota aygo ben geupgrade naar een audi. Dan wil je toch ook niet meer terug naar die aygo. En dat is met die gasten ook zo, alleen gaat het dan om wat andere wagens en horloges.

Alleen wij zijn hun doelgroep niet. En we lopen nu te klagen over hun net zoals een paar generaties terug men liep te klagen over de Stones of de Beatles. Langharig tuig is het.

26 likes

Mooi verhaal, klopt ook deels, maar laat onverlet dat je de dingen niet helemaal meer zuiver ziet, als je een kind van 1,5 jaar een een apro geeft…

6 likes

Zag Putin eens op de voorpagina van de FT met een FP Journe Chronomètre Bleu. Toch allerminst een instappertje (destijds wel bedoeld als instappertje van dit merk).

4 likes

Hij loopt met meerdere “instappertjes” rond.

afbeelding
Maar dat is in het openbaar want achter de schermen heeft hij kennelijk een 1/1 vacheron en een van de meest gecompliceerde Lange’s.
afbeelding

Ongetwijfeld veel meer van dit niveau maar daar wordt hij niet mee gespot. Wat begrijpelijk is aangezien zijn salaris “maar een ton is ofzo”. Voor de snelle rekenaars onder ons: inderdaad het inkomen past niet bij zijn horlogecollectie :exploding_head: (en dan niet eens zijn overige uitgaves meegerekend :joy:)
Ik krijg bijna het gevoel dat er iets niet klopt met hem :thinking:

4 likes