Belangrijk bij toevoeging aan de collectie

Dank voor het compliment Maurice. Ik snap je opmerking over de historische en andere marketing verhalen. Vind van mijzelf dat ik daar ook niet zo gevoelig voor ben. Althans ik doe mijn best :thinking:

Ik was er wel gevoelig voor… althans het internet verhaal… en toen zat ik opgescheept met een horloge die ik een beetje…meh vind.

Daarna nog een hele tijd mezelf gek gemaakt met andere horloges en hun “verhaal”. Toen had ik zoiets van… “waar ben ik mee bezig?” :thinking:

Alles uit mijn hoofd gezet… en ik hou het bij deze 2. Het is goed zo. De stress niet waard imo…

1 like

Zo’n sub is natuurlijk onmisbaar naar de black bays

1 like

Ik snap je punt. Ik draag ze eigenlijk heel verschillend, de 925 draag ik als semi dresser op kantoor, terwijl ik de ander, mede vanwege het formaat meer casual draag. Dus wat mij betreft passen ze heel goed in een collectie

Ben er ook niet ongevoelig voor, maar probeer me er niet door te laten leiden. Goed dat jij geen stress meer hebt :+1:t2:

:thinking:
Zou eerder gaan voor kleur

Groen :white_check_mark: is ook een optie

2 likes

Die maakt me wel heel hebberig! Wat een prachtig exemplaar!

1 like

Herkenbaar. Alleen het horloge potje is leeg 🥲

Nou, o.a. een Seiko SSJ013J1 en een Longines HydroConquest hebben m’n aandacht dus dat moet wel lukken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ben benieuwd wanneer je deze kunt gaan showen Hans?

1 like

Nice ! Ik ook :grin:

1 like

Stuk of twintig, nu.

1 like

Mijn kist is nog (lang) niet vol. Jij hebt dus al meerdere boxen gevuld. Leuk hè dat horloge virus :smiley:

1 like

Ja, het blijft leuk, horloges bekijken, passen, de vraag zal ik wel zal ik niet en dan weer een NA om de pols.
Het sleutelen eraan vind ik ook leuk, trouwens.

1 like

Ik mis je een echte toolwatch of kijk ik niet goed?

2 likes

Daarom wil ik hiervoor sparen

3 likes

Wat denk je van die took watch van Breitling, @anon53002072EV heeft hem ook. Die kan echt iets hebben.

2 likes

Ik dacht hetzelfde. Mooie goed afleesbare numerals en hands.

En. Je mist nog een Doxa. :sunglasses: of andere kleurig stuk.

2 likes

Met de horloges die ik kocht sinds ik erin gerold ben merk ik dat ik nog geen enkel horloge heb willen verkopen.
En dat is nu iets waar ik voor mezelf aan til als ik een nieuwe aan de collectie denk toe te voegen: zit het erin dat ik het amper ga dragen/zou gaan verkopen, dan koop ik het niet.
De impuls bedwingen met een wachttijd van minstens twee maand heeft me zo belet een MoonSwatch te kopen, dodged a bullet op die manier.

1 like

Een flieger staat zeker nog op de bestellijst. Daar hebben @Colnago en jij zeker gelijk in. De Spirit van Longines heb ik momenteel op het oog

Zoals gezegd, duidelijk afleesbaar, mooie opgelegde cijfers en ik vind de suède band erg tof :ok_hand:
Een Hanhart vind ik ook erg lekker :yum: trouwens.

Doxa spreekt mij persoonlijk overigens niet aan. Voor een duiker met kleur denk ik meer aan bijvoorbeeld Circula of Squale

1 like