Hoor hier in de streek hetzelfde… 4 stuks op 2 jaar tijd geleverd gekregen van de Hulk.
Ge geraakt gewoon uw geld niet kwijt bij de Rolex AD.
Hoor hier in de streek hetzelfde… 4 stuks op 2 jaar tijd geleverd gekregen van de Hulk.
Ge geraakt gewoon uw geld niet kwijt bij de Rolex AD.
Haha die leeftijdscategorie is me gepasseerd. Dan richt ik me liever direct op de vader dan op de zoon met een sub die over de vader gaat
Ze kunnen maar wegdoen wat ze binnenkrijgen bij nys, maar heb goede ervaring met hen. Correcte mensen.
Het grappige is , hier in Engeland heeft iedere middelatige juwlier op zijn minst een paar occasion Rolexen of Omega’s. Veel te hoog geprijst en vangen maanden lang stof maar toch wel groot verschil met BE of NL.
In Nederlandse gemeenten hebben een aantal wethouders juist hun achterzak wijd open!
Jullie Belgen gebruiken zulke mooie woorden, wij noemen dat in Nederland gewoon een rat.
De Ruyter was van de Zeeuwse Admiraliteit, ookal willen wij Hollanders hem graag claimen.
Oost-Vlaming hier, ik zie eigenlijk alleen maar fashion brands en smartwatches.
Als Vlaamse koersliefhebber ben ik vooral een beetje beschaamd over Rodania. Iconisch merk dankzij het wielrennen (Ro-da-ni-jaaaaaa!) maar wat een kakhorloges zeg.
Nochtans was mijn eerste ‘serieuze’ horloge een Oris.
Daar is het allemaal mee begonnen bij mij.
Vroeger zat er juwelier hier in Geraardsbergen die Oris verkocht.
Ook een west-vlaming maar uitgeweken naar de regio Gent.
Voornamelijk vintage seiko duikers
De nagel op de kop. Zou het niet beter kunnen zeggen.
Vond dit niet beter passen dan hier met al dat politiek gelul de dag van vandaag want de keus komt., (voor ons Belgen) Zag deze net op instagram als gesponsord passeren.
Voor deze ene keer hebben ze gelijk. Vind idd dat Rolex de wachtlijsten mag aanpakken want anders zie ik er straks ook zo uit en kan ik toch niet genieten van men Batman of pepsi als ik hulp nodig heb in het rusthuis.
Tegen die tijd is er wel een pilletje.
Telkens als ik dit topic voorbij zie komen lees ik ‘beleggen op HF’ en zie ik weer iemand voor me die Rolexen in de kluis laat verstoffen
1300 verpleegkundigen te kort en niemand studeert af. waar moet het naar toe met de zorgsector
Hier ook uit West-Vlaanderen. Heb verschillende horlogemerken maar voor het grootste deel Seiko.
Mij moet je het niet zeggen, ik ben een verpleegkundige. Een ramp is het. Bij ons wzc staan er 3 vacatures open en niemand solliciteerd. Bovendien studeren dit jaar zeer weinig verpleegkundigen af omdat ze de opleiding met 1 jaar verlengt hebben.
En buiten dat, de zorg betaald zo ontzettend slecht. Het is een beroep dat niemand meer wilt uitoefenen.
En daar is het dus verkeerd gelopen voor je…
Een Belg koopt in Zwitserland een echt Zwitsers horloge. Na twee maanden echter, gaat het horloge kapot. De Belg vind dit echt jammer en wil het graag laten repareren. Hij moet hiervoor echter terug naar Zwitserland maar heeft het geld daar niet voor. Hij besluit zelf met een schroevendraaier aan de slag te gaan. Als het klepje achterop eindelijk eraf valt valt er ook een miertje uit het horloge. De Belg roept dan: “Ah dat is het probleem, de machinist is dood.”
Mika