Belgen op HF

Platinum? Lekkâhh. Dat is een serieus horloge.

1 like

Hier nog een Belg, regio Gent maar eigenlijk West-Vlaming :wink:

Ik werk vaak met mensen en naast de gebruikelijke Fossils en smartwatches zie ik toch geregeld Tissot of Casio en af en toe een keramiek Rado, allemaal quartz uiteraard. Een occcasionele Rolex of Breitling, 1 keer een Tudor BBBlue gespot.

Luxehorloges zijn niet echt aan de doorsnee Belg besteed heb ik de indruk :thinking:

2 likes

Zijn wel zeer hard werkende mensen, maar ze lopen er niet mee te koop, en dat kan ik appreciëren.

1 like

Echt niet, de chinchilla is wel schattig.:upside_down_face:

1 like

@Kaat van waar ben je zelf?

Van Mechelen, niet zo ver bij je vandaan dus.

1 like

Mooi woord is dat toch. Zeker wanneer een Belg het uitspreekt.

Als ik alle merken hier zo hoor en verschillen tussen Nederlanders en Belgen lees, moet ik toch zeggen dat ik amper mensen zie met een merken om de pols die hier op HF besproken worden. Zelfs Seiko’s amper, misschien wat Casio’s maar verder veel modemerken en… ergere meuk. :thinking:

2 likes

Mijn vrouw ook. :wink:

1 like

:thinking::interrobang:

Deze wil je niet uitleggen denk ik. :joy:

Hangt ook af van de leeftijd, mijn zoon heeft zo’n Apple-watch en een Casio, horloges interesseren hem nu nog niet echt.

1 like

Jawel hoor… ik refereer hierbij naar de legio metro mannen die HF rijk is :wink:

1 like

Geel goud met steentjes, ik snap dat wel!

Ja… jij draagt dat ding nooit. Prachtig zo’n DD met een diamanten bezel :star_struck:

Belgen… :roll_eyes:

Haha, een soort ‘ja, dat zei mijn vrouw ook vannacht’. Maar dan anders. :upside_down_face:

1 like

Er zit heel veel vintage Omega in de Belgische lades.

4 likes

Fixed that for you. :joy:

afbeelding

5 likes

Maar nog lang niet voldaan :heart_eyes:

1 like

Ken je die mop van die Belg die te voet zijn horloge ging ophalen?

Die liep niet.

6 likes

q0p1h