Deze is nog beter:
Er is een Nederlander naar z’n horloge aan 't zoeken en een ander vraagt: Waar ben je hem verloren?"
De Nederlander antwoord: "Daar verderop."
De ander vraagt: "Waarom ben je dan hier aan het zoeken?"
De Nederlander: "Nou hij liep nog."
Haha een VerNederlandste Belgenmop. Dat zie je niet vaak. Maar wel een goeie!
Betrapt
Ach, ik hou van België. Als fervent Balkanreiziger voel ik mij daar op die straten vol kuilen met afgebrokkelde stoepranden, tussen die grauwe grijze gebouwen heerlijk om mijn gemak.
Lap, nu weet ik niet meer wat ik het gevaarlijkst moet vinden
Of
Pontiac opgericht door 3 Nederlanders in België, dacht ik: Ali en zijn broers
Ik ben een Utrechtse Zeeuws-Vlaming
Ik las gisteren in de krant dat de Nederlanders het ongelukkigste volk ter wereld zijn! Dus hou je moderne verkeerslichten gerust
Bijna goed.
Nederland is het zesde gelukkigste volk ter wereld, België staat op plek zestien (onder Costa Rica, Duitsland en Ierland) . Blijkbaar is een moderne omgeving toch prettig.
Ollander uit Zeeland, woon in Hemiksem bij Antwerpen. Draag een ordinaire Seiko.
Klopt
Je wil dan ook niet in Molenbeek of Charleroi leven.
Daar moet ik nog altijd een keer heen om te fotograferen. Op een regenachtige dag. Lijkt me top.
Ik weet niet wat jouw bron is, maar de mijne is gewoon een topkrant: Klik
En weet je hoe dat komt?
Omdat jullie te eerlijk en rechtuit zijn!
De kunst van een leugentje voor bestwil maakt gelukkig!
Bijvoorbeeld “wat ligt je haar goed vandaag Candide!”
Yup, ga dan naar Marcinelle of Gilly, maar draag vooral geen horloge
Haha, mooi artikel. En wat een ellende was dat woensdagavond.
Dat is wel een groot voordeel van Belg zijn. Dan hoef je een uitschakeling in de Champions League niet mee te maken, laat staan in de halve finale.
Nou, @handavinci, @Drebin en @willemC waren laatst een weekendje in Antwerpen. Eerlijker en rechteruit dan die drie wordt het niet. Dat moet echt hilarisch zijn geweest.
Klopt deels wel, ik als Belg met beetje NL bloed kan dar bevestigen.
Af en toe je bek houden ipv lekker te lullen, is soms veel wijzer.
Duffel ikke, 25 jaar in mechelen gewoond
Hier zie je veel Tissot, pontiac, rodania, Boss , kors .
Ook veel tag Heuer, redelijk wat van die gouden omegas , werden na 25 jaar dienst uitgedeeld door Opel fabriek en nog andere bedrijven.
Geboren Scheveningen, dan 5 jaar Amsterdam, Zevenaar, Jutphaas ( nieuwegein) Purmerend en zo naar Belgie.
Them Belgio’s zijn te timide voor ons. #culturedifference.
Het probleem is dat ze niet zeggen wat ze denken, maar er een beetje omheen dwarrelen. Dat was mijn laatste ervaring.
Haha me dunkt. Drie van die beschonken ongelikte beren tussen die stijlvolle, beleefde en voorkomende Vlamingen. Dat had ik willen zien.