“Beste” fieldwatch?

De Flygraf vind ik persoonlijk een goeie kanshebber. Qua layout meer field wat mij betreft. De dikte vind ik geen probleem, geeft m een mooie aanwezigheid. Zelf draag ik m op een dikke nato van Steve-O straps.

3 likes

Enkele Everest modellen zijn wel beschikbaar volgens mij

1 model om precies te zijn.

1 like

Net boven je budget maar ik heb zelf de CWC G22 met automatisch uurwerk ! CWC|595x346

Inderdaad. Zit te azen op een honeycomb, maar dan moet ik volgens mij nog even wachten op een nieuwe kans

1 like

Is al wel genoemd, en je hebt helemaal gelijk. Ik heb de onderstaande, en dit zijn echt fantastische horloges.

4 likes

Ik vermoed dat je meer geluk gaat hebben via Chrono24/eBay dan de TF site voor PRS-25’s. :sweat_smile:

1 like

Het heeft geen haast, als het niet lukt geen man overboord. Ga geen ‘premium’ betalen voor dit horloge

1 like

Helaas niet.

1 like

Misschien iets te kwetsbaar als fieldwatch door de gepolijste zijkanten. Mijn DS2 heeft al een paar flinke krassen opgelopen bij “normaal” gebruik bij het dragen van korte mouwen.

1 like

Dat klopt.

Is niet geheel brushed of blasted idd.

Ik ben op t moment naar een Timor reissue aan het kijken ook brushed. Maar ben er nog niet over uit of ik 50m wr wel voldoende vind.

Daar is de DS-2 wel weer goed in, 200m wr.

4 likes

Waar heb je een hogere WR voor nodig? Voor de basis dingen is 50 WR meer dan voldoende. Zelfs met 30 WR kun je gewoon normaal gaan zwemmen/baantjes trekken. ( mits je pakkingen goed zijn, dit kun je laten checken )

Just my 2 cents…:wink:

3 likes

Ja heb je wel gelijk in idd.

Kwestie van durven. :smile:

Bij mij is alles minimaal 100m wr met schroefkroon. Heb ik mezelf wel aangepraat die obsessie met waterdichtheid. :sweat_smile:

Mijn andere Fieldwatch heeft ook een geschroefde kroon en is 100 WR.

Maar als je alles met beleid doet, kunnen horloges meer hebben dan je denkt. Met de SNK809 op de foto ben ik afgelopen vakantie elke dag rustig gaan zwemmen in het Lugano meer. Ik heb er vantevoren wel voor gezorgd dat de pakkingen gesmeerd waren.

1 like

Flinke duit euro’s. Wel gaaf!

1 like

Ja klopt.

Timor was 1 van de officiële dirty dozen suppliers dan moet dat extra geld kosten denk ik. :partying_face:

2 likes

Ze zullen het vast proberen uit te melken. Misschien dat ze nog met een Quartz variant komen

1 like

9 likes

Daar zitten hele vette field watches tussen! Ik denk alleen dat de Doxa, Tudor en de Hammy’s net iets buiten het budget vallen.

Maarrrrr als we het bekende budget volgens HF tradities mogen oprekken… en ik blijf bescheiden… dan denk ik dat ik ik wel voor die nieuwe Hamilton Khaki Expedition zal gaan in 37mm. Die vind ik momenteel wel erg gaaf.

6 likes

Oeps, dat krijg je als je de TS itemstarter niet goed leest, maar alleen de titel.
Excuses.

1 like