“Beste” fieldwatch?

Ai :grimacing:… mi scusi :man_facepalming:

1 like

Ik ben afgelopen weekend voorgesteld aan het Duitse merk Laco en ik was onder de indruk van de uitstraling en de prijs-kwaliteit verhouding.

Dus ik zou eens kijken of je hier iets tegen komt wat je bevalt.

16 likes

Vandaag de Zelos Swordfish field ontvangen. Ze hebben een paar leuke nieuwe modellen.

3 likes

Deze Formex is echt heel leuk, en de foto ook trouwens :smiley:
De kleuren van de indexen en de wijzerplaat passen mooi bij elkaar

1 like

Hoi, zit zelf ook al een tijdje naar de Formex Field te gluren. Youtube kijken , reviews lezen je kent het vast wel.
Het enige wat mij een beetje tegen houd is dat ze dus een laagje over het titanium hebben aangebracht om deze krasbestendiger te maken.
Op zich natuurlijk een goede zaak maar bij een echte kras is deze dan minder makkelijk eruit te halen, toch ?
Weet jij hier meer over ?

1 like

Volgens mij hetzelfde als Dura-Tec dat citizen ook toepast.
Zal het maandag even vragen aan de aannemer, die was gisteren bezig met de kwaliteitscontrole :wink:

10 likes

Heb je die poppetjes online ergens gekocht? Of Zelf geknutseld?

Foto van Uhrforum geplukt :grin:

🫣

Duratect titanium eco-drive voor zo’n eur 200 :ok_hand: Deze gaat nooit meer weg.

Model nr : BM8560-11XE

15 likes

Ben het eens met je kritiek punten over de Hamilton, dat is exact waarom ik er geen heb, maar tussen die 2 vind ik de Hamilton nog steeds de mooiste.

:rofl::joy::rofl::joy::+1:

Oeh wat gaaf zeg! Lekker zorgeloos ook met Eco-Drive :slight_smile:
En goede wijzers, bij andere Citizens zijn die vaak uit verhouding.

1 like

Ja top inderdaad.

ja die had je ook nog, leuk ding! wat voor band zit erop? is dat een 20 mm? (asking for a friend :wink:)

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes: Eulit canvas 22mm…jou welbekend. :slight_smile:

1 like

ah, die :+1:

1 like

image

Is dit Canadese ‘spec monster’ al voorbijgekomen? Solar, titanium kast en band, gebold saffier, 100m waterbestendig en nu met 25% korting, inclusief verzending en belasting voor zo’n €300 op de mat. Ook in wit en op leer of rubber nog €50 goedkoper.

2 likes

Kijk ook eens bij Dekla

Gehard staal
200m waterdicht
Automaat
Super afleesbaar
Als je wenst 2z ontspiegeld
Top specs

Wel 0,0 heritage

2 likes