Beste hommage die je kunt kopen?

Nee topic moet gesloten worden. Niet aan hem verkocht. :sweat_smile:

Behalve band en uurwerk. De kwaliteit is een tikkeltje beter. Heb namelijk zelfde horloge als jij gehad.

1 like

Oooooh dat heb ik wel even voor je gedaan. :wink:

1 like

Hartelijk dank! :ok_hand:t2:

Heb sinds gisteren een OceanX Sharkmaster, sta versteld van de afwerking.

13 likes

Ik blijf er bij dat onderstaande de beste hommage is die je kunt kopen. Op de markt gebracht in een tijd dat men in Zwitserland zelf al vergeten was dat er ooit een 1655 was uitgebracht.
Eigen interpretatie, prachtige kast, puike afwerking. Naderhand hebben velen het geprobeerd, maar voor deze keer blijft Steinhart voor mij de club die de beste hommagevan de 1655 en de beste hommage in het algemeen uitbracht.

Jaren geleden nam ik afscheid van mijn OVM , maar toen zich een gelegenheid voordeed kon ik het toch niet laten. Het is weer een match vind ik!

De sluiting heeft inmiddels de benodigde upgrade gekregen en dit exemplaar heeft een donkere datumschijf.

Wat vinden jullie? Is dit één van de beste hommages? Of gewoon de beste?

10 likes

Ik vind t lastig. Vind t aan de ene kant een vrij oud topic en daarnaast toch ook een tikkeltje suggestief waardoor ik me ook afvraag of het echt multiple choice moet zijn

Zo ja dan voelt het voor mij beter als er drie mogelijke antwoorden zijn ipv twee.

Voel je vrij om je eigen pad te bewandelen! “Disagree doesn’t equal dislike” wat mij betreft; je mag het gerust een k*tproduct vinden!

Benieuwd of ie 'm nog heeft.
En ach, het is vrijdagmiddag. Ik doe hier ook even mee. Moet zeggen dat ik niet dit hele, toch al wat oudere topic heb gelezen. Maar was deze al langsgekomen?
Een Monster ‘hommage’.
41.6MM Monster Super Blue LUME 20ATM 200m Diver's Mens Sport Watch Sugess  MON02 : Amazon.co.uk: Fashion
Maar dan in een kleur waarin het originele Monster nooit gemaakt is. Zou best leuk zijn.

4 likes

Ik vind ‘m leuk, ik ben niet van de hommages, maar deze lust ik wel . Ook doordat het model niet meer leverbaar is .

Maar het is toch gewoon een kopie net als alle Steinharts , of mis ik iets?

Geen enkele :hushed:

2 likes

Iemand ervaring hiermee?

Deze hommage interpretatie lust ik wel

4 likes

Die zijn oprecht echt heel goed:

9 likes

Lekker! :heart_eyes:

7 likes

Beste sub homage. Zonder twijfel. Alle specs en details.

3 likes

Steinhart maakt een hele nette 39mm variant van een jaren 50 6542 GMT Master.
Wel een upgrade van bakeliet naar keramiek.

5 likes

Dit is de beste hommage van de submariner als je het mij vraagt.

16 likes

Mooie hommage van bovenstaande Tudor van SanMartin.

4 likes

Dat is een kopie van een Pelagos