Beste hommage die je kunt kopen?

Best wel een armzalige beloning :rofl:.

1 like

Heb hem ook. Draagt lekker. Doet wat hij moet doen. Goede lume. En deze heeft naast mijn vostok in de diepvries gelegen. Doen het beide nog.

Je zou ‘m dus ook als ijsblokje kunnen gebruiken?

1 like

De kastvorm is toch echt anders; iets eleganter wat mij betreft.; 42 mm vs 40, subtielere crownguards, een gebold saffier zonder cyclops vs plexi met.

Als het publiek in 1974 had mogen kiezen, dan had men het wel geweten denk ik :wink:

5 likes

Duidelijk. Tnx
Ik heb ‘m al vaker overwogen, maar iets houdt mij nog tegen.
Nog maar eens over nadenken :thinking:

Meer als koelelement in je koeltas

1 like

Ik heb de Zenith shadow gehad. Prachtig. Vet.
De hommage is prachtig. En vet. En is een handwinder, heeft geen datum, en is… zo ontzettend mooi. Punt.

19 likes

leuk ding joh. gezien de subdials op de zwarte V3 kleiner zijn, mogen ze het eigenlijk net zoals die van jou maken ( tenminste het lijkt alsof die van jou groter zijn ). maakt het net iets meer af. maar dat mag de pret niet bedrukken. een V3 weten aan te schaffen voor een hele leuke prijs.

en gezien ik snel verveelt ben, zal hij met een maand of 2 een vintage make over krijgen. Tenzij hij gewoon bevalt zoals hij nu is ( photoshop skills in 3…2…1… )

wat een mooi ding

6 likes

De Christopher Ward horloges vind ik mooi, vooral de C63 Sealander GMT.
Zeker de witte en zwarte zijn hele mooie Explorer GMT homages, en met een net SW 330-2 uurwerk. Alleen daar is de prijs ook naar.

De groene variant vind ik zelf de mooiste en is een leuke twist aan het model.

7 likes

De hommage is zeker mooi. Maar ook ontzettend klein. Wat blijft er van 37mm nog over voor de dial?

1 like

Genoeg hoor…

11 likes

Wanneer is het een hommage en wanneer een re-issue?

1 like

giphy-6

4 likes

Hier denk ik dus heul anders over…

1 like

Een van de beste/mooiste hommage’s/kopieen/ ripp-offs die er te krijgen zijn…

7 likes

Maar je moet wel toegeven dat hij best wel op een Speedmaster lijkt. Toch?

1 like

Pagani ‘design’….da’s wel lef hebben.

3 likes

7e2f9b50231e5545700c06b61b388de3

De beste hommage die ik al heb gehad.

4 likes

Wie is verantwoordelijk voor deze flieger? Mooie band ook.

1 like