Toevallig vanmorgen afgegeven door Postnl.nl bij mij thuis. Had al wat vlogs gezien op youtube. Maar moet zeggen dat ie mij zeker niet tegenvalt. Ziet er mooi afgewerkt uit!
Ziet er goed uit!
Wat zijn de specs?
Ziet er goed uit. Benieuwd naar de ervaring! Veel plezier ermee!!
Thanks!
Jammer dat dit een NH35A is. Verder ziet het er goed uit! Solid end links en nieuwprijs?
Waar had je dan op gehoopt? Een San Martin Inhouse Tourbillon uurwerk? Veel Invicta’s hebben ook een NH35. Dat is gewoon een uurwerk van Seiko en mijns inziens vaak het enige degelijke aan de horloges.
Het is een degelijk uurwerk. Persoonlijk vind ik die beter als de 7S26 die in mijn SKX009 zit.
En ja solid end links. Ik heb deze voor €199 gekocht, en geen invoerrechten.
Moet zeggen dat de band en kast degelijk aanvoelt. Ben benieuwd hoe de horloge de tijd des tijd door gaat staan…
Nou een ETA 2824 of een Sellita SW200…
Voor 200 euro?
Die uurwerken zijn duurder dan het horloge zelf…
Natuurlijk is het een degelijk uurwerk. Maar als we specs vergelijken.
San Martin;
Uurwerk: Seiko NH35A
Diameter: 38mm (bezel 39mm)
Dikte: 13mm
Lug naar lug: 46mm
Glass: Sapphire met AR
Bracelet: solid end links (ook met duiker extensie of niet?)
Open case back?
200m waterdicht
Invicta pro diver;
Uurwerk: Sellita SW200
Diameter: 40mm
Dikte: 12mm
Lug naar lug: moet ff opzoeken maar meen ook 46 of iets groter 48mm
Glas: flame fusion (mineraal met sapphire coating)
Bracelet: solid end links, geen duiker extensie
Open caseback
200mm waterdicht
Die Sellita pro diver is toch niet 200 euro?
Oeps…Zij maken op dit moment wel heel interessante Hommages…
Dat klopt gewoon niet je kan hommage horloges niks vinden, prima dat is een keuze.
Maar de horloges van bijvoorbeeld San Martin zijn best goed gebouwd.
Mooi dik saffier glas vaak een keramische bezel en ze zitten gewoon echt goed in elkaar.
Eigenlijk schandalig dat Seiko bij een horloge voor dubbel de prijs dit nog niet voor elkaar krijgt.
Zeker. Ik vind dat in bouwkwaliteit best vergelijkbaar met entry level Seiko, en wellicht zelfs tot Tissot/Certina etc…
Nee daar moet je echt met een bocht omheen lopen, kwaliteit is echt heel erg slecht…San Martin is prima
Mijn beater is een OceanX, lekker quartz, geen gezeik met onderhoud…een cheap-ass automaat kun je na 5-10 jaar wegdonderen of een ander uurwerk plaatsen…
Zeg geen bedragen hier, worden tegen mij gebruikt.
Linkje aub?