Kom, je hoeft geen bedragen te noemen. Geef gewoon de link naar de goedkoopste online shop die levert aan NL.
Ik verkeer onderhand in geestelijke nood hier, na het topic gelezen te hebben!
Doet me denken aan de titel van een boek en de gelijknamige film.
“Zwaarmoedige verhalen voor bij de centrale verwarming”
De goedkoopste online is geloof ik rond 200. Op dit moment
Ik zeg dat de prijs/kwaliteit niet heel veel beter kan dan bij de San Martin…
Heb deze in bezit en heb daarnaast denk ik wel alle hommages gehad en ook de real deal dus kan een prima eind conclusie maken mag ik zeggen…
Google is je vriend.
Niet echt want ik kan hem niet vinden voor minder dan 200,-
Lekker behulpzaam ben jij, zelf wel altijd vragen maar nu niet even een forumlid op weg helpen.
Ooit van het begrip wederkerigheid gehoord?
Hij is gewoon te koop op Ebay of Amazon.
Dus die eerste is preowned, voor 315 USD exclusief de 90 USD aan shipping die erbij komt.
En die 2e is 340 USD exclusief de 90 USD aan shipping die erbij komt.
Fair.
Tel wel bij deze prijzen nog even 25% op voor de import kosten.
Dan kom je op een heel ander bedrag dan € 200.
de San Martin heeft geen duikers extensie.
Tis natuurlijk een persoonlijk kwestie. Ikzelf vind de San Martin mooier dan de Invicta. Ten opzichte van de Rolex vintage diver heeft de San Martin een eigen draai aan het model gegeven. Zoals de bracelet is anders, met zijn schroefjes die zichtbaar zijn aan de buitenkant. De markeringen op de bezel is wat goudkleurig, bij de Rolex wit. Wat hem meer een vintage look geeft.
Maar goed…zoals ik al zei, ieder zijn ding.
Ik vind het wel tof hoe onze TS zo vol voor Invicta gaat want ik vind dat Invicta ook vaak op nietszeggende argumenten wordt afgekeurd. Uiteraard hebben ze opzichtige modellen en hun marketing is nogal euhm op z’n iedere-dag-is-Black-Friday Amerikaans maar van een liefhebber verwacht ik dat hij verder kijkt dan de neus lang is. Alleen al dat ze Glycine hebben gered en vooralsnog echt Zwitsers hebben gelaten verdient op zijn minste een béétje respect.
Als Squale of een of andere onbekende Chinese horlogeboer een hommage maakt dan vind iedereen hem meteen prachtig maar een Invicta is meteen een ‘netnietnepper’ of ‘inferieur’. Iedere beetje serieuze liefhebber weet dat horlogemakers al honderden jaren bij elkaar kijken voor inspiratie. Daarbij vind ik dat Invicta een leuke eigen twist aan het model heeft gegeven en kan je bij hen terecht voor een automaat a de prijs van een Swatch (aanbiedingen zijn daarbij wel in de gaten te houden )
De beste hommage is geen hommage maar het origineel.
Ja, sorry kan er ook niks anders van maken. Dit is de normale reguliere wijze om dit horloge te bemachtigen.
Het ‘origineel’ is daarmee niet eens zijn ‘beste’ hommage, want geen hommage. Gelukkig gaat dit topic dan ook over de beste hommage, die wél een hommage is.
Waarom zeg je dan dit :
Ik snap het even niet meer.
Over die twee honderd schreef ik voordat ik zelf heb gezocht.
20 dagen geleden start je het notoire ‘Rolex horloges zijn niet uniek’ topic, en dan ga je nu op zoek naar iets dat… zo veel als mogelijk op een Rolex moet lijken.
Bijzonder 🥲
Daarom. Bullshit dus
400 euro voor een Invicta met sw200 is niet slecht (oud model, niet retail te koop), maar beetje raar om een san martin van 200 euro te verwijten dat ze een seiko uurwerk gebruiken ipv een SW zoals Invicta zogenaamd wel kan.