Beste hommage die je kunt kopen?

Ja inderdaad dat is (rotte) appels met (rotte) peren vergelijken.

1 like

Dan zat je er dus dik naast :thinking:

1 like

Invicta is voor de TS invictus. Dat een vergelijking daarvoor dan krom moet zijn, dat maakt niet uit :yawning_face:

1 like

Je haalt aantal dingen door elkaar. Rolex wordt te veel gehyped en nergens heb ik gezegd dat ik submariners verafschuw.
Ik was gewoon op zoek naar een betaalbare leuke horloge die ik dadelijk kan gebruiken. Wat ik dus niet kan met mijn vintage.

Toen ik dat schreef had ik de prijzen nog niet opgezocht. Wat ik ervoor heb betaald is echt veel minder.

Vanuit mijn oogpunt is dat inderdaad dan aantrekkelijker dan een SAN Martin met Seiko uurwerk.

Ja, natuurlijk. Kan mij toch ook vergissen. Ben toch een mens.:wink: Jullie rekenen mij af dat ik ergens een mooie deal tegen kwam en verder niet gelijk bewust ben wat hij nu eigenlijk echt koste.

Snap dit hele gemier eigenlijk niet echt. Zijn jullie jaloers ofzo… dan begrijp ik het namelijk…

1 like

Niets van aantrekken. @RLC is gewoon een snob. Deed even normaal, maar lukt ‘m niet om het vol te houden.

5 likes

Het is HET horloge. ‘Een betaalbaar, leuk horloge dat’ dus.

Autospelling: “dagelijks” zou er moeten staan…

@tompj

Ja, betaalbaar en betreft model iets wat er leuk uit moet zien. Daar is toch niks mis mee…? Begrijp je punt nog steeds niet.

Nee, we spreken je aan op je opmerking dat Invicta voor 200 euro wel een Sellita SW200 in een horloge kan leveren, en dat het je tegenvalt dat San Martin een NH36 gebruikt.

Dat blijkt dus een appels met peren vergelijking.

Wat jij verder koopt maakt mij niet uit. Ik ben niet zo van de hommages zelf. Dus tot San Martin originele designs gaat maken die ik mooi vind koop ik ze ook niet. Bouwkwaliteit is wel gewoon echt prima.

1 like

Ruud. Ik had een koopje. Is het logisch dan dat ik voor deze Invicta ben gegaan met Sellita?

Ik vergeleek deze SAN Martin met de Invicta die ik heb ontvangen, voor de prijs die ik er voor heb betaald. Die overigens onder de 200,- euro ligt…

Volgens mij heb je voor een scherpe prijs, een horloge gekocht wat jou bevalt. Logisch wat mij betreft.

Ik snap best dat jij voor een Invicta met SW200 gaat, maar het gaat om de opmerkingen over dat die Invicta beter is dan die San Martin.

Dat is dus appels met peren.

Rolex, Tudor, Doxa, Seiko en Tudor maken ook betere horloges dan San Martin, maar die kosten natuurlijk ook meer.

Die vergelijking is dus krom. Als ik jou mijn sub zou verkopen voor 200 euro blaast die die Invicta uit het water. Dat maakt die vergelijking toch niet reeel?

2 likes

Van mij mag jij je Sub voor dat bedrag verkopen!

Ben dr wel klaar mee. Praat tegen een muur.

4 likes

Jij kunt ook niet tegen een grapje :grinning_face_with_smiling_eyes:

We praten gewoon langs elkaar heen…

Lees nog eens rustig opnieuw dan …

2 likes

Als je je niet laat afleiden door de stukjes eelt van kinderhandjes die nog op de plaat zwerven :joy:

2 likes