Beste instap horloges?

Dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. TS is een schoolverlater. Niet iedereen wordt met een gouden lepel in zijn of haar mond geboren.

11 likes

Niet iedereen, als je nadenkt bij elke aankoop niet :wink:.

2 likes

Niet :thinking:? :innocent:

1 like

schoolverlater en geen schooldealer hè

28 likes

Dat is zeker een goede optie. Ik heb al meerdere mooie 2e hands horloges gekocht voor een mooie prijs die werkelijk als nieuw waren.

Tip: vermijd Marktplaats, Vinted en Catawiki.

2 likes

Bij een kleiner budget zou ik eens in China gaan kijken

4 likes

Maar ga dan niet voor zogenaamde hommages, kwaliteit is prima maar het is qua ontwerp gewoon jatwerk. Mijn persoonlijke ervaring met hommages is dat je ze nauwelijks draagt. Ze hebben het gewoon net niet. En ja, ik heb er twee.

1 like

Denk dat je zelf ook best kan profiteren van zo’n cursus. Wellicht kunnen we gewoon bij het onderwerp blijven ipv elkaar te bekritiseren over een grammatica of spelfout.

9 likes

Aan de toewijding zal het niet liggen

Je smaak bepaalt natuurlijk, maar denk als schoolverlater een sportmodel ? Kijk eens bij Steinhart of Olko mooie automaten , kwaliteit en betaalbaar.

alles staat of valt met het budget dat je wil uitgeven,
keuzes heb je in overvloed in elke prijsklasse dat hier reeds getoond wordt :ok_hand:

Ik ben op het moment op vakantie, als ik thuis ben kan ik een aantal fotos maken van wat ik heb. Denk dat dat wel duidelijk maakt waar mijn smaak ligt.

1 like

Eens. Heb je ook instructies over hoe ik de tijd kan terugdraaien en een trust fund baby kan worden zonder daarbij catastrofale nevengevolgen te veroorzaken middels het butterfly-effect?

1 like

Ach, daar word je ook geen fijner mens van…

1 like

Kijk eens in het blauw hier !

2 likes

Ik zou citizen aanraden, vooral de tsuyasi serie is veel horloge voor weinig… een horloge die men nog jaren zonder schaamte in de collectie kan houden

Impressie:

15 likes

Kan niet.

Je kunt alleen maar ouder worden. Verder adviseer ik je een topic te openen op het BF. (Beleggers Forum)

Waar gaat deze reactie eigenlijk over? :thinking::butterfly:

1 like

Certina. No nonsense voor een redelijke prijs. Degelijk zijn ze ook nog. Dit uit eigen ervaring.(

2 likes

En kijk eens wat voor soort horloge jij mooi vind.
Ik weet ook niet hoe “wild” je leven is?
( sport, stappen, festivals e.d. ) pas daar je horloge ook op aan. Tip. :wink:

1 like

Iedereen is ergens begonnen dus zeker geen schande. En aan je profielfoto te zien neem ik aan dat je Seiko (5) mooi vind?

Bij mij op het werk heb ik een vakantiewerker laatst nog een compliment gegeven voor zijn horloge, stond perfect:

In verschillende kleuren te vinden denk ik.

Succes!

3 likes