Beste keus voor een horloge rond de €500?

Mij is verteld dat Seiko SARB best value for money is.

2 likes

Welkom op het forum, @Jasper

1 like

Helm klokjes zijn best leuk voor het geld begrijp ik, ik sta zelf nu op de lijst voor de Vanuatu, maar als je voor iets opvallends gaat wellicht de Komodo een leuke optie? Volgens mij heb je dan nog iets van 200e over voor een ander leuk klokje…

03-f2t

2 likes

Wat dacht je van deze prachtige Seiko SDGM001. Voor net iets meer dan €500,- heb je er één.

Edit: even een iets mooiere foto geplaatst.

S1

1 like

Dat was toen ze nog zo rond de €250,- kostten. Inmiddels gaan ze voor het dubbele en kun je voor dat geld iets beters scoren.

Edit: ik heb het dan over de Sarb033/035.

2 likes

Ik noem er twee die ik op het moment leuk vind.

Er komt nog wel eens een Brits veldhorloge. :slight_smile: Verder wat @Drebin zegt. :slight_smile:

4 likes

Hamilton Khaki mechanical

1 like

Iedereen bedankt voor het antwoorden! Veel mooie horloges gezien/ontdekt :+1:

3 likes

En waar gaat je voorkeur naar uit? :wink:

Daar ben ik nog niet helemaal uit :grimacing:, maar de Maen en de Sarb033 zijn wel erg mooi. Een favoriet noemen is wel erg lastig hoor.

1 like

Maar die Kun je gerust beide kopen zodat je af kunt wisselen.

En dan gewoon een beetje op dit forum mee blijven doen, je budget keer zeven doen en dan pas je er hier helemaal bij.

Je hebt helemaal gelijk! Ben echter pas 17 en heb het ‘‘financieel’’ niet ontzettend ruim, als je dit zo kan noemen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zou voor de Maen gaan

3 likes

Ik geloof niet dat ik op mijn zeventiende 500 euro stuksloeg op een horloge. Dus goed bezig!

(…er even vanuit gaande dat je er geen lening voor afsluit)

2 likes

Bedankt!

:joy: Daar moest ik even lachen hoor, maar nee ik zal er geen lening voor afsluiten :wink::+1:

2 likes

Lijkt mij ook een juiste keus inderdaad. Had hier ook een tijdje naar gekeken maar kwam toen op YouTube behoorlijk wat negatieve reacties over het merk tegen. Als voorbeeld een crown die er spontaan kan ‘‘afvallen’’

Ah joh, ome duo is een top kerel, die sponsort je horloge wel👌

:joy:

Da’s alleen maar goed. Dan heb je nog een jaar jaar of 70 om geld aan dingen als horloges uit te geven en meewarige blikken te krijgen als je op feestjes weer eens vol enthousiasme over je nieuwste aanwinst loopt te bomen.

1 like

Daar heb je een goed punt! Dat van die feestjes ik herkenbaar :sweat_smile:

1 like