Beste keus voor een horloge rond de €500?

Verhip ik had ooit een blog

Kijk hier eens bij de koop gidsjes.

Het is aardig gedateerd maar ach. De horloges van vier jaar geleden zijn nog steeds prima. :laughing:

2 likes

Een vintage Omega of Longines dresser.

2 likes

Kan je die krijgen voor rond de €500? Dacht dat die richting de €1000 gingen, voor rond de €500 lijkt mij dat ook erg leuk!

Welkom op het Horloge Forum en veel succes en plezier met het vinden van een mooi horloge, maar neem de tijd.

Erg handig! Daar heeft aardig wat werk in gezeten denk ik…

1 like

Is lang geleden. Dat heb ik verdrongen. :joy:

Het zal wat zoeken worden, maar 6 tot 650 moet zeker lukken.

Bvb: TK: Geweldige Longines 8490-1

Ik zal rustig alle opties met elkaar vergelijken en onderzoeken. Dank!

1 like

Een Patek Phillipe - maakt niet uit welke.
Als je die voor 500 euro kunt scoren zit je altijd goed :rofl:

:sweat_smile:

Toevallig zat ik met hetzelfde dilemma een aantal weken terug. Op de je leeftijd na zat ik in dezelfde omstandigheden. Uiteindelijk ben ik voor de Maen Hudson (38mm, no date) gegaan, naar mijn mening een erg mooi horloge. Als je een beetje rondkijkt kan je hem zo goed als nieuw voor €300 vinden.

Succes met je zoektocht!

1 like

Dat is erg toevallig inderdaad! Bedankt, denk ik inderdaad voor de Maen Hudson ga :+1:

2 likes

Dat lijkt mij een hele mooie keuze!

Als tool watch??

Edit: verkeerde thread :stuck_out_tongue:

Allereerst welkom hier… Zoals je hierboven leest genoeg opties. Neem vooral de tijd om uit te zoeken wat je wil. Je noemt de Maen Hudson. Mooie optie! Maar overhaast vooral niet om een horloge te kopen. Genoeg opties en de voorpret is minstens zo leuk. Check ook youtube op vergelijkingen mocht je eenmaal een keuze hebben gemaakt. Soms wordt je ineens getriggerd door een horloge die in eerste instantie niet in je lijstje voorkwam. Ik zocht initieel een sport- / duikershorloge. Draag nu sinds een maandje een Hamilton Jazzmaster auto chrono, net iets anders, maar naar volle tevredenheid… Blijf lezen en rondneuzen

Bedankt! Keuze genoeg inderdaad, ook weet/wist ik niet zo goed wat voor soort horloge ik nou precies wil. Hierdoor is het zoeken ook best lastig aan het worden…

Bijenkorf in lopen, en 28 verschillende soorten horloges passen. Daar liggen ze voor.
Dan kan je vaak al een hoop weg strepen ( type band, kleur, duiker, chrono etc ).

27 mag ook.

Zal ik zeker een keer gaan doen :+1: bedankt voor de tip!

Gelukkig, want 28 was mij te veel :wink:

1 like

nog een tip : verzin een leuke avatar :sunglasses::rofl:

Veel makkelijker om iemand te herkennen ( al klinkt dit idioot op n forum :thinking: )

1 like

Gelijk maar even gedaan :smiley: bedankt dan maar weer…:sweat_smile:

1 like