Beste koop onder €4000

Dat is de Longines band, gemaakt van Schotse wol met leren ondergrond, die deel was van de limited Tailored editie van dat horloge. Ik heb ook nog een grijze en een blauwe pin stripe.

1 like

Zonder een merkensnob te willen zijn, vind ik dat ook wel veel geld voor een Meistersinger met (ik neem aan) een aangepaste Sellita onder de kap.

2 likes

Was net een plaatje aan het zoeken van die Bluemoon, prachtig horloge :drooling_face:

1 like

Helemaal waar. Ik vind het ook nog steeds 1 van de mooiste IWC chrono’s

1 like

Deze, 4300 euro op Chrono24. Ik heb het geld liggen, maar twee Cartiers in twee maanden is een beetje veel van het goede, en er moet ook nog wat te wensen overblijven, dus dat komt dan nog wel een keer.

17 likes

Ik ga voor deze. Moet ik er nog wel iets bijleggen maar dat is het waard.

13 likes

Je hebt frisse concurrentie bij het voltooien van die aankoop. De enige die er eentje heeft is @fredpanarai1, maar die verkoopt niks. Als hij z’n Bluemoon te koop zou zetten heb ik dibs. :slight_smile:

Ken ik u ??

Omdat ik tutoyeer?

Nee dat zal mijn een zorg zijn, maar je brengt het alsof je mij kent?

Of bedoelde je iets anders?

Dit dus :+1:

1 like

Oeh ik dacht dat je een geintje maakte maar hij is echt 4k :face_with_peeking_eye:

1 like

Welke Seiko is dit, ziet er goed uit.

Dat klinkt bijna net zo gek als: “oef 2 ton voor een RM” :blush:

Zo kunnen we wel even doorgaan :grin:.

Seiko’s zijn de volkswagens onder de horloges, goed, betrouwbaar, waardevast maar Saaaaai…:wink:

heb je €200? Koop een Sugess.

Heb je €400? Koop een NTH of CW

Heb je €1000? Koop een Doxa

heb je €2000? Koop een gebruikte Breitling.

heb je €3000? Koop een Sinn.

Heb je €4000? Koop een Tudor of nieuwe Breitling

Heb je €5000? Koop een Cartier of Omega

Heb je €10000? Koop een Bulgari of Breguet

Heb je €20000? Koop een Rolex (en dan geen Sub natuurlijk :wink:).

heb je €30000? Koop een VC.

Heb je >€40000? Koop een AP of PP.

5 likes

:ok_hand:
Blijft imo de mooiste Seamaster ooit.

1 like

Ik zie Zenith niet staan.

Je kunt Seiko saai noemen, maar Tudor maakt het nu ook niet bepaald spannend toch?

1 like

Ftfy

1 like

Als ik jou was zou ik wachten tot je een horloge tegenkomt dat je prachtig vindt, en dat je dan kijkt wat ie kost. :sunglasses:

1 like

SJE093.

1 like