Dankjewel! Wel BTW aftikken neem ik aan?
nee hoor, komt uit Wenen…
Ik ben voor Joseph Bonnie gegaan al is de taper wel behoorlijk van 20 naar 16 maar wat voor mij de doorslag was is de verloop van de print om de rand heen. Op de goedkope en zelfs sommige duurdere stopt de print er abrupt mee en is zelfs de rand ook erg lelijk ‘afgeknipt’ JB had een bollere geprinte rand. We zullen het zien wanneer deze aankomt.
Wolbrook heeft precies dezelfde banden en zijn iets goedkoper. Ze hebben ook weer iets andere kleuren. Erg fijne banden trouwens!
Zijn idd de fijnste.
Ik ga ze proberen gezien ik nog een bruine zoek dus kan ik ze naast elkaar leggen. Scheelt niet heel veel kwa prijs maar wel snellere / duurdere levering volgens mij. JB heeft wel een mooie 3x bundel prijs
Ja die bundelprijs is
Hier zit 1 JB bij en 3 WB’s
Ik vind de buckle van de WB’s wat prettiger zitten.
Zoek de verschillen
Ik heb een setje JB banden. Die vind ik erg fijn,…maar inderdaad duur voor wat ze bieden. De gesp, daar ben ik niet heel enthousiast over.
Heb je een link naar de webshop? Van gevulcaniseerd rubber?
Algemeen: vinden jullie al die klassieke tropic bandjes ook zo lang? Met mijn 17,5 cm pols heb ik altijd te veel lengte over op een duiker met 48 mm lug breedte.
Klopt.
Daarom heb ik voor mijn 17,5 cm pols die van Joseph Bonnie besteld.
Die zijn korter dan vele andere merken.
Kijk, dat is weer een nuttige tip. Bedankt! Wel jammer dat ze geen 22 mm leveren, die heb ik nu net nodig.
Joseph Bonnie is 120/75 en Meraud is 112/73 dus nog korter.Alleen in 20mm helaas
Om die rede heb ik er eentje van Meraud aangeschaft. Perfect op mijn 16,5 cm pols!
Ik ben blijkbaar een van de weinige die echt problemen heeft met de geur van (veel?) van deze tropic bandjes… Zelf dus een Wolbrook maar hou mijn handen niet bij mijn gezicht in de buurt als ik mijn horloge op een tropic heb.
Ze komen uit dezelfde mal, alleen onderling ook wat verschillende kleurtjes.
Ik ben ook benieuwd wie ze maakt; ik zou denken een bedrijf in Frankrijk? Er is ook nog een ander Frans bedrijf dat gelijke bandjes verkoopt. 3x Frans is wel toevallig
Ik zal het nog gekker maken hier.
Dit moet Tropic 'tropic zijn (let op lugzijde)
Maar deze ook!
Shoot me.
Dit was mijn oranje Tropic 'tropic naast JB
Is dit niet een JB/Wolbrook?