Heb er zelf (nog) geen, maar vind dit altijd wel een bijzondere en relatief betaalbare classic, de Zodiac Astrographic:
Er bestaan ook ovale versies van.
Heb er zelf (nog) geen, maar vind dit altijd wel een bijzondere en relatief betaalbare classic, de Zodiac Astrographic:
Er bestaan ook ovale versies van.
Wow fraai exemplaar. Mooie uitgebalanceerde wijzerplaat en die scalloped lugs zijn een fraai detail. Welke ref is dit als ik vragen mag?
Wittnauers of Longines staan nog wel op mijn wishlist. Je zegt iets prijziger, maar bedoel je niet véél prijziger?
Die 45500 wordt wel even zoeken onder de 750.
Zit op het randje denk ik Ze zijn inderdaad niet makkelijk te vinden. Je zal echt verschillende horloge-fora moeten afstruinen. Ik heb die van mij in 2016 gekocht voor ~650 euro. Heb hem hier afgelopen jaren op het forum ook wel eens voorbij zien komen voor ~700 euro.
Bikkel
Dank je! Een mooie Omega Geneve Dynamic moet je ook elders weer kunnen bemachtigen zonder dat je @Climholland een mooi exemplaar afhandig maakt. Om je ook nog even te motiveren, deze variant mag er ook zijn imho.
Zodat ik zeker weet dat ik het juiste horloge ga zoeken: welk model is dit?
Absoluut een mooi horloge! Zeker met die band
Heel gaaf! Zeker dit rechthoekige model met blauwe wijzerplaat. Dit model zie je trouwens heel weinig voorbij komen hier.
Absoluut
Zijn alleen wel een tandje duurder geworden de laatste jaren.
Wat is dat metalen ding op die onderste foto?
Bulang heeft destijds een soortgelijke verkocht; hier wat meer info.
Ik ben anders eventueel wel geïnteresseerd
Ik stem voor de eerste op Nato. Ik vind die cijfers op de indices erg tof! en het is een No-date; erg strak en symmetrisch.
Vind ik ook. Moest de stalen band passen op de no-date, zou helemaal top zijn👌
Tissot Antimagnetique. Bestaan enorm veel uitvoeringen van, hier een aantal “Jumbo’s” (36.5 - 38 mm).
Kan zijn dat je even zoeken moet naar een exemplaar in nette staat, maar over het algemeen zeer betaalbaar.
Er bestaan ook waterdichte versies van; die hebben een stalen kast met schroefdeksel, maar zijn eigenlijk nooit groter dan 35 mm. Verder zijn deze exemplaren vaak voorzien van wijzerplaat en wijzers met radium.
Krassen krassen krassen Clim