Ik geef je helemaal gelijk, Guapo. Horloges hoeven niet duur te zijn om mooi te zijn.
Gaaf topic Erik! En jouw collectie is zeer de moeite waard, maar dat wisten we natuurlijk al.
Ik twijfel alleen wel of ik hem aan hem terug ga verkopen.
Heel leuk geprijst zelfs zie ik. Dat spreekt me altijd wel aan
Nice. Zie je volgens mij niet vaak voorbij komen. Of kijk ik niet goed?!
Ga ik me ook eens wat beter in verdiepen. Bedankt voor de tip!!
Sowieso vind ik vintage Seiko veel waar voor het geld.
ook een classic de omega geneve
Kost rond de 300 tot 450 euro
100 %!
Zeker, al verschilt het wel een beetje qua model.
Ik vind deze modellen ook wel iconisch en ook (ruim) binnen de prijsmarge van dit topic.
Eterna-Matic Kontiki 20 (37mm) voor mij.
Geweldige horloges voor dat budget. Schroefdeksel, gesigneerd plexiglas, schroefkroon, stalen Gay-Freres band en quick-set datumfunctie. Mijne blijkt zelfs nog waterdicht te zijn na een WR test. Dat na 50 jaar
Gewoon keihard niet
Dank je!
Heb er zelf (nog) geen, maar vind dit altijd wel een bijzondere en relatief betaalbare classic, de Zodiac Astrographic:
Er bestaan ook ovale versies van.
Wow fraai exemplaar. Mooie uitgebalanceerde wijzerplaat en die scalloped lugs zijn een fraai detail. Welke ref is dit als ik vragen mag?
Wittnauers of Longines staan nog wel op mijn wishlist. Je zegt iets prijziger, maar bedoel je niet véél prijziger?
Die 45500 wordt wel even zoeken onder de 750.
Zit op het randje denk ik Ze zijn inderdaad niet makkelijk te vinden. Je zal echt verschillende horloge-fora moeten afstruinen. Ik heb die van mij in 2016 gekocht voor ~650 euro. Heb hem hier afgelopen jaren op het forum ook wel eens voorbij zien komen voor ~700 euro.
Bikkel
Dank je! Een mooie Omega Geneve Dynamic moet je ook elders weer kunnen bemachtigen zonder dat je @Climholland een mooi exemplaar afhandig maakt. Om je ook nog even te motiveren, deze variant mag er ook zijn imho.
Zodat ik zeker weet dat ik het juiste horloge ga zoeken: welk model is dit?
Absoluut een mooi horloge! Zeker met die band