Nope hier alles met links, volgens mij is rechts bij mij “stuk” dat wordt helemaal niets met die kant.
Spinnakers krijgen nooit karakter, Henk, da witte gij ook.
Te vroeg voor deze grap? Ik kon het niet laten. Maar die gebarsten bezel mogen we geen wabi-sabi meer noemen, toch?
Ik merk dat mijn moeder minder vergevingsgezind was bij haar leven. Ik was uitgekafferd, had mogen betalen, en als er schade aan de deur was had ik waarschijnlijk op m’n donder gekregen. Fysiek. Daar kwam vader nooit aan te pas. Dat was ook niet nodig.
Maar als ik als puber ontploft was op de foute manier had ik ook al een grote rode handafdruk op m’n gezicht staan voor ik “pap” had kunnen zeggen. Nogmaals, vader kwam daar niet bij kijken. Ze was 1,65 lang, maar best snel voor haar leeftijd.
Punt is: ik respecteer je terughoudendheid.
Ben je verzekerd? Mijn reparatie aan de Grand Seiko die ik liet vallen werd keurig door m’n inboedel-ding vergoed. Tot op de cent.
En ik heb gewoon standaard inboedel met een kleine clausule voor kostbaarheden.
Ik voel een discussie opkomen over de corrigerende tik. En het is pas donderdag.
Twee keer in m’n leven mogen ontvangen. Ik keek wel uit.
De laatste keer was ik 20cm langer dan moeder, en een goeie 10 kilo zwaarder. Ik werd zo kwaad dat ik haar toesiste dat als ze dat nog een keer zou doen, ik terug zou slaan.
Haar reactie? “Kom es hier dan…”, waarop ik besloot me terug te trekken naar m’n kamer. Achteruit.
We hebben er daarna dertig jaar erg smakelijk om kunnen lachen. En ik had het verdiend.
Maar goed, mag niet meer, geweld ook nooit goed te keuren, etc etc. Ik zie het meer als anecdote dan als discussie.
Beschadigd horloge is sowieso echt kut. Alle beschadiging eigenlijk. Sloeg gister per ongeluk m’n dochter een bult op het hoofd met m’n SKX. Zo’n ding geeft niet mee. Zo’n bult herstelt gewoon uit zichzelf, een bezel daarentegen…
Ik moest lachen om de grap dat de bult vanzelf heelt. Als ik op m’n plaat ga denk ik ook altijd eerst “jas niet kapot” voor ik naar m’n armen kijk.
Ik hoop dat dat een ongelukje was. Dat dan wel weer.
Dat is echt pech hebben!
Hoop voor je dat het toch nog goed gaat komen…. Op een manier!
Tijd voor een Rolex
Haha ja, het kind deed het helemaal zelf. Als ik zeg: ‘let je wel op papa’s horloge?’ is de pijn ook alweer weg😂
Look at the bright side: ik zie hierdoor voor mij n extra sauna horloge optie
Maar serieus, balen zeg. Hoop dat ze wel de bezel los kunnen leveren.
Als je de reacties had gelezen ipv hier je eigen topic in te plakken dan had je het antwoord op die vraag al geweten.
Ah das echt pijnlijk… ken het gevoel… hopen dat spinnaker nog wat voor je kan doen voor dit op te lossen.
Ben ik blij dat Pa amper horloges draagt haha
Jij bent een lieve pubert…
Effe niet zo gauw 100+ post doorgenomen met dit warme weer
Nu gauw weer n ijsje pakken
Ehm
Jij wilde zeggen, het ligt eraan in welke hand ik m’n bier heb?
Ja precies!
Lijkt op de verdeling hier…
Dank en richting de kids probeer ik gewoon in te leven op zo een moment.
Ik ben ook jong geweest.
Uiteraard hebben we het er achteraf echt nog wel even over, maar niet in een ruzie oid.
Gewoon om er een les uit te kunnen halen.