Black Friday deals Algemeen topic

Schijnbaar.

Ik heb er ook maar eens een poging aan gewaagd.

1 like

Wat een bizar idee zeg. Vraag me af hoe ze dat illegale wapentuig inkopen… En hoeveel horloges zou je nou uit één Kalashnikov kunnen trekken?

1 like

Hoe krijg je die korting dan? Bij mij haalt hij er niks af

:+1: Top. Ik vind 'm superleuk! Eur 26…je lacht je toch rot. :joy::muscle:

20 likes

Zeker een leuk horloge!

Dao heeft hier een mod mee gemaakt die ook erg goed gelukt is.

7 likes

Ja geinig. Ik vond gisteren over het modden ook al veel filmpjes op YouTube. Zelfs met verschillende kleuren LCD’s.

2 likes

Kijk, zo komt de voorpret pas lekker op gang. Dank heren.

Als ze die in goud zouden hebben of op zijn minst goudkleurig. Dat zou lekker fout zijn. :star_struck:

1 like

Dank voor het delen! Heb hem ook besteld. Nog steeds een top deal voor 29.99 incl verzenden.

2 likes

De friday deal is effe een roulette tussen deze 3 voor mijn zoon van Sinterklaas :blush:

  • Oranje
  • Blauw
  • Groen

0 stemmers

1 like

En deze mod van Dao zit inmiddels om de pols van mijn zwagertje, ik had hem van de vorige eigenaar overgenomen om aan hem aan mijn jongste zwagertje cadeau te geven. Die is er nog steeds blij mee!

2 likes

Goeie tip, zojuist besteld :+1:t2:

1 like

Bedankt voor de tip! Wat een geinig ding! En geen geld inderdaad.

6 likes

Praesidus, o.a. A-11 en A-2 field watches, -50%

Gaat het om de banden of om de horloges? Of beiden? Waar kan ik die banden vinden?

Hoe kunnen ze het er voor maken hè. Die tijdzones zijn (voor mij in ieder geval) retehandig.

1 like

Als jullie straks die Casio’s weer zat zijn dan kan ik die mooi voor een prikkie van jullie overnemen :grin:

2 likes

Ik wilde de letters eraf halen en heb toen nail remover gebruikt. Erg dom want de resin kast loste op hahaha. Toen is ie in de kliko gegaan. Nu weer één besteld en die laat ik lekker zoals ie is. Echt een ideaal horloge met top gmt functie. Het switchen tussen de wereldkaart zones is super handig.
Had al een zwarte met plastic band maar deze moest gewoon weer terug.

4 likes

Kon het niet laten , al was het maar om te proberen :grimacing::+1:.

Na bovenstaande opmerkingen en tips …
Horloge gedemonteerd …
Tekst wat ik weg wilde hebben , heel voorzichtig eraf gekrapt met een breekmesje (pas op voor de juiste hoek ivm krassen)

Daarna kon je zien dat er iets gebeurd was … (inlay nog buiten de kast in het licht)

Inlay over een fijn schuurpapiertje gehaald (superfijn)

Daarna om het matte structuur weer terug te krijgen … met een messing bortsel (model tandeborstel) heel lichtjes over het zwart en daarna was het prima :slight_smile::+1:

Voor…

Na

18 likes