wow… lekker uit de hoogte zeg… Laat die jongen toch als hij dat graag wil doen. Stelletje zeurkousen hier. Hij heeft gewoon even gek gedaan omdat hij iets leuks zag. Meteen afkraken tot op het bot jonge jonge… Wat een manier om iemand welkom te heten terwijl hij de moeite doet om er een flink verhaal over te schrijven. Man man man man…
prima antwoord. …
Je zal me ook wel een zeur vinden, Eddio, maar voor bovenstaande is een knop hier. Als je een antwoord prima vindt, dan kan je op het hartje klikken.
was sarcastisch bedoeld… vandaar geen hartje.
Het gebrek aan heffingen houdt geen verband met een nobel doel om de levensstandaard daar te verbeteren. Het is er enkel om de goederen zo goedkoop mogelijk hier te krijgen om zo veel mogelijk aan de vraag voor goedkope producten te voldoen, met net een uitbuiting van arbeiders in lage loonlanden tot gevolg. Wat wel een impact heeft op het verdwijnen van productiefaciliteiten in Europa. China heft wel behoorlijke taksen op alles wat daar geïmporteerd wordt. Dit is het enige punt waar ik me ergens in kan vinden in Trumps’ verhaal. Als je je eigen economie en productie wil opkrikken (als dat nodig is, uiteraard), kan je dat niet zonder protectionistische maatregelen.
Mij een beetje blij maken met een dode mus (of Genowa, om on-topic te blijven)… Beetje jammer, dit.
De hidden agenda van de NWO is Seiko.
oke.
Nog een paar flessen whiskey
Haha zijn nog onaangebroken
Maak ze ook maar niet open… je bent zo al prima op dreef
Mijn excuus , forumtrol was niet netjes. Volgens mij meer bekend van de hele discussie over 29ers en of crossers toestaan tijdens mtb wedstrijden, als ik mij niet vergis?
LOL. Prachtige topic dit. Heb toevallig ook een klokkie of 8 onderweg, inclusief twee Soki’s. Leuk om weg te geven hoop ik.
Alle hypocriete reacties over milieubelasting en kinderarbeid ook al geweldig. Geweldig dom bedoel ik dan. Dat soort neppe lui komt nooit bij Aldi, Lidl, Action, Decathlon, enzovoorts. Koopt alle biologisch enzovoorts, schaft geen kunststof spullen aan… oh wacht, maar wel anderen de maat nemen. Geweldig om te zien.
Ikzelf probeer te sparen voor een prijzige GS maar af en toe een impulsaankoop, heerlijk.
Ga hier vooral mee door, zo krijgen de fabriekskindertjes ook brood op de plank ! Dit topic heeft veel losgemaakt. Schitterend!
Ik vraag me op de crosser ook altijd af waarom ik mezelf dat aan doe
Hoe een topic als dit toch weer het beste in de mens naarboven haalt!
Ik vond het commentaar van @SuperC juist raak en mooi geformuleerd!
Heerlijk om zo vluchtig door te lezen…
Ben bij @Cloxxki 's 2de post gestopt…
Dit is duidelijk iemand die dit forum lang en veelvuldig heeft bezocht.
Zijn post is duidelijk om tegen schenen te schoppen
Er vallen mij meerdere dingen op,
1- de ontwikkeling van intresse…
Je moet ergens beginnen, en dan is AE wel een mooie plek om te beginnen.
En goedkoop… zonder tegenslag geen voorspoed.
En 2- de reacties het oude schoppen tegen goedkoop, namaak, en nieuw volk.
Het mooie van online, en op de snelweg scheuren is dat je overal een mening over kunt hebben en kunt uitten.
Offline, en plotseling in de file staan zijn momenten dat meningen enkel nog in gedachte worden gehouden. Net zoals het vermijden van oogcontact.
Wat betreft vervuiling en milieu… de mens is een parasiet, een echte oplossing is geen mensen meer.
Geniaal goed idee!
En dan ook dit!
Je hebt gelijk.
Je kunt het beter in stand houden door de producten af te nemen. Zij een baan, jij een goedkoop horloge.
Win-win
´´Putting your money where your mouth is´´ letterlijk vertaald ,je geld in je bek stoppen.
Rare jongens die Amerikanen.
Over de klokkies van TS?..nee.