Hugo, is that you…?
We hebben er weer een Don Quichot bij
Is het handig zo je intreden te doen?.. Ook nee.
En ik maar denken dat ik op een horloge site zat.
Ik ben werkelijk nog geen jaar met horloges bezig, maar als ik zo het taalgebruik en kennis van deze beginner lees is hij behoorlijk op de hoogte.
Weliswaar koopt hij horloges per kilo, maar hij weet dan weer wel bepaalde termen waar ik een jaar geleden nog nooit van gehoord had.
Daarna komt in het commentaar de hele fractie van Amnesty International voorbij.
Kijk, ik ben ook niet voor uitbuiting en kinderarbeid, als er een collecte langs komt geef ik geld, ondanks ik weet dat er een deel niet op de juiste plek terecht komt.
Maar als je niks geeft, weet je zeker dat er niks gebeurd.
Maarrrr, dit is een horloge site.
Ik zou het fijn vinden om hier dingetjes te lezen die over horloges gingen.
Dingen als b.v. : ik kocht een horloge via Chrono 24 in Zwitserland, ik dacht dat ik dit voor een goede prijs had gekocht maar dat daar nog een aanzienlijk bedrag aan invoerrechten bij kwam wist ik niet.
Dit soort informatie en nog een aantal dingen welke ik dit jaar ben tegen gekomen als beginner, hadden me meer geholpen dan dat hommage met een, twee, drie of vier mmen geschreven wordt.
Wel was het leuk te vernemen dat de Seiko SKX007 een aanrader was voor een beginner.
Die had ik toevallig pas gekocht omdat ik die mooi vond.
Ik koop trouwens alleen horloges die ik mooi vind, ongeacht het merk.
Daarbij zit helaas wel de prijs nog wel eens in de weg.
Als ik iets mooi vind, hangt daar meestal ook een prijskaartje aan.
Ook heb ik moeite om iets te verkopen, als ik het mooi vond toen ik het kocht, vind ik het nog steeds mooi.
Ik heb dus nog niks verkocht, ik weet trouwens ook nog niet hoe ha ha.
Heb inmiddels ook wel wat fatsoenlijks van Omega, Breitling, TAG-Heuer en Longines gekocht, maar ook alleen omdat ik het mooie horloges vond.
Dus als we nou op deze site eens wetenswaardigheden konden delen over horloges, zou dat wel fijn zijn.
Of er dikke vrouwen in een legging in de Primarkt lopen die ernstige schade aan het milieu toebrengen, en zorgen voor het instant houden van Chinese uitbuiting, heeft ook niet heel veel met een horloge site te maken.
“You never actually own a Soki…”
Helemaal gelijk.
We zitten niet te wachten op newbie trollen.
Dit topic is grotendeels off topic.
Is tegen de forumregels en had al lang op slot gemoeten.
Iedereen wordt hier welkom geheten.
Dus jij ook.
Even ter vergelijk met jouw verhaal: ik ben beginnend culinair genieter en aan het ontdekken wat ik straks zou willen eten. Dus eerst bij het slachthuis 5 kilo darmen voor € 2 gekocht, nog 10 kilo ander slachtafval van 4 weken oud (okee er zit wat schimmel op en er kruipen beestjes uit; maar was slechts € 2,95). En ik kreeg er nog 7 paardenogen gratis bij!
Snappie hem?
Ik denk dat ik mijn portobello’tje geitenkaas honing maar even laat staan!! bedankt he Will!?
We moeten natuurlijk wel een beetje het goede voorbeeld geven
Anders denken, ja ik zeg het weer, die newbies dat hier alles zomaar mag.
Hé wat leuk, ik was ook bij ‘t abattoir jongstleden en kocht een prachtig paard, precies met die ingrediënten die jij zojuist als culinair omschrijft!
Ik snap hem, en wie gaat dit klaar maken dat het nog lekker is ook.
Of gaat het daar helemaal niet over?
Dan zeg ik Haggis!
Maar on topic, ik koop geen Ali horloges want als je ziet
wat daar in zit schrik je je ook rot.
Er zitten stukjes van kindernagels in zeker?
En hele grote plastic spacers
Maar even serieus, er zit nogal wat menselijk materiaal in.
Voornamelijk huidschilvers.
Ik vraag me dan af op welke in Nederland geproduceerde telefoon je dit zit te schrijven.
Ik ben ook niet heilig! Iphone7. iPhone XS 256gb onderweg.
Voor hightech neem ik (waarschijnlijk volslagen onterecht) aan dat in elk geval de werkomstandigheden (niet het regime) wat beter zijn.
Man ik hoef s’ochtends niet eens meer het nieuws te kijken, dit topic is veel, bedankt!
Door dit soort ondoordachte uitspraken houden zoveel mensen het geheel in stand. Maar het verstand komt met de jaren. Ik houd nog hoop voor je.
Welkom op het forum!
Goed dat je je niets aantrekt van alle zure en belerende reacties.
Aan alle gudmenschen wil ik even zeggen dat ze slechts denken beter te zijn maar genoeg meuk kopen tegen Premium prijzen die onder dezelfde omstandigheden zijn geproduceerd. Over geld verspillen gesproken
Zelf heb ik een cyclocrosser nooit begrepen. Dit is denk ik iets Belgisch en voor de echte nederlandsche wielrenner met veel historisch besef.
En een 29er is meer dan alleen de wielmaat want veelal word de geometrie vergeten dienhet belangrijkste is. Gelukkig word er nog niet gesproken over vol geveerd of compleet star of een combinatie hier van.
Maar ot welk horloge is je favoriet en waarom?