Blancpain Fifty Fathoms - Het eerste duikhorloge ooit

Haha. Had het er vanmiddag met Jasper (@AmsterdamVintageWatches) nog over. Ging over iets nav. dit topic, iets wat ik in 2008 op RF had geschreven. De tijd dat ik alles uitzocht, wat over Rolex ging. Had er een dagtaak aan. Veel van geleerd trouwens. Maar goed, Jaspers reactie:

Jemig 2008… toen was ik 14 haha.

:rofl: :joy: hij was toen zelf ook een @youngwatchenthousiast denk ik. :wink:

3 likes

Dat bedoel ik! :grin::ok_hand:

2 likes

Slecht voor een VWO 3 hoor

1 like

Bedankt! Erg lief 🥰

Maar wat wil je hiermee bereiken? Niet dat ik een reactie verwacht maar het zou wel zo netjes zijn denk je niet?

Klopt… Maar ik vond het Nederlands niet nodig om dat expliciet te maken.

1 like

Om eerlijk te zijn had ik geen idee dat hij 14 was, anders had ik denk ik iets milder gereageerd. Maar lijkt me wel vermoeiend om je continu te moeten verdedigen en dat mensen het afdoen met dat je jong bent. Keep up the interesse @youngwatchenthousiast

Dat heb ik met dat ik continu moet verdedigen dat ik een liefhebber ben ipv enkel een handelaar innit for the :moneybag:

13 likes

Voor mij ben je beide, en dat is een compliment. Ken niet zo veel handelaren die ook liefhebben. Meeste zeggen van wel, maar onder streep gaat het vaker om het geld dan de inhoud.

Bij jou is dat andersom en dat siert je! :ok_hand:

1 like

En al was je dat wel… ook niet erg… dat je het combineert zorgt volgens mij wel dat je er succesvol mee bent. Verkopers zonder passie voor wat ze verkopen verkopen niets.

Briljant. Dank.

wacht ff…gaat nou niemand hier je bril ter sprake brengen?!:joy::joy:

1 like

Die bril is goed. Of die pet ons allemaal past is een discussiepuntje.

2 likes

Is een pet van Hermes gap. Big ballin :money_mouth_face:

4 likes

Leuk en informatief stuk Jasper, tnx!

1 like

Joh! Wat gek.
Iedereen die je insta volgt heeft gisteren gezien dat je favo drugs ‘€’ euro’s zijn.

Ik begrijp het wel hoor. Ik (wij :heart_eyes:) sharen dezelfde passie. Ik wind er alleen geen doekjes om :upside_down_face:

Moet eerlijk zeggen dat ik het verhaal niet gelezen heb. Maar de relletjes wel… :relieved:
Volgende keer als het weer over Rolex gaat lees ik het :v:
Promised.

2 likes

Dat was een AMA met mijn collega Ramon :slight_smile: Mijn favoriete drugs is gewoon Cocaine. En alcohol :+1:t4:

3 likes

Ma man

Begrijp ik het goed? Dit is niet jij?
:neutral_face:

3 likes

Heineken toch? :wink:

Ondermeer :beers:

Dan moet ik nog even paar keer zonnebankje pakken :sunny:

3 likes

En stukje krimpen toch?