Blancpain Fifty Fathoms - Het eerste duikhorloge ooit

.

1 like

Dan zijn het geen feiten, of geloof je net als The Donald in “alternative facts”?

1 like

Ik ben er zelfs om geschorst.

Niet vanwege je mening, maar omdat je opzettelijk de vervelende stoorzender loopt uit te hangen.

Prima, je hebt een telefoon van 1000 euro, we get it.

Dat stoorde mij inderdaad ook @SuperDuiker, dat je op elke kritische opmerking reageert met “kun je zeker niet betalen”. Not cool.

Verder: ik heb er geen verstand van, maar vond het leuk om te lezen.

10 likes

Steve Jobs had ook zijn eigen ‘reality distortion field’. Het bracht hem best ver. :man_shrugging:

Dat was niet mijn doel met die reactie
 :roll_eyes:

Ik heb een paar vragen gesteld en 1 grapje
 :roll_eyes:

Nee, wat ik bedoel is dat niet zozeer die feiten te betwisten zijn, maar de term ‘eerste duikhorloge’ arbitrair is. Waardoor het meer een etymologische discussie wordt over welk horloge als eerste duiker aangemerkt moet worden.
Maw: die feiten blijven staan, maar de discussie gaat erom dat een vindt dat die lekkende Omega toch de eerste duiker was, en de ander vindt dat de eerste draai lunette die titel verdient.

5 likes

Ieder ander had gezegd dat ie een iPhone had. Maakt niet uit. Leeftijd


Het ging in dit geval specifiek om de leeftijd van de telefoon en aangezien je nu ook nog een iPhone 3 kunt kopen is het makkelijker om te zeggen dat je een iPhone 11 pro hebt, dan om te zeggen dat je een nieuwe iPhone hebt.

Nee. iPhone was voldoende. Het ging niet om leeftijd. Het ging om autocorrect. En een 3 kan je niet meer kopen.

Ik heb hem nog wel voor je liggen als je wilt.

Kijk maar op eBay


Nee, eigenlijk had ik het type iPhone +welke generatie iOS moeten zeggen.

Hee zoek het lekker uit! Succes!

Doe dat nou eens even een half uurtje niet. Je trekt continu alle aandacht naar je toe.

5 likes

Is goed, bedankt.

Kan ik ook over anderen zeggen :roll_eyes:

Mensen reageren toch op mij en ik geef een reactie terug.

Mooi verslag, lekker leesvoer!

2 likes

En altijd het laatste woord he.

:zipper_mouth_face:

7 likes

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er een topic is aangemaakt, waar iemand tijd en moeite in steekt, welke eindelijk eens uitsteekt boven het gemiddelde ‘show your
’ topic en dat er een flink aantal negatieve reacties zijn zonder ook maar enige onderbouwing.

Jammer.

15 likes

Die draai lunette is de standaard geworden voor alle duik horloges sindsdien en we weten daarom allemaal op dit forum wat we bedoelen met een “duikhorloge” of “duiker”. Lekkende Omega’s zonder draai lunette zal denk ik niemand zich daarbij voorstellen.

Die bezel is wat een duiker een echte duiker maakt zoals we die nu allemaal kennen.

2 likes

Even offtopic, maar misschien dat ik in een vrij moment dit hele topic vertaal naar een ‘de eerste smartphone’ iPhone/Samsung discussie, waar af en toe de Nokia communicator jongens ook even tussendoor toeteren.

5 likes

:joy::joy::joy: