Blancpain only

De kosten vielen mij erg mee, inclusief modificatie, nieuw saffier voor en achter en uiteraard een grote beurt was ik minder kwijt dan voor mijn speedmaster bij Omega…

1 like

Geen idee.

Het wisselt wel hoor. De ene is (veel) sneller dan de andere. Wat betreft de vraag waarom: die moet je niet aan mij stellen, maar aan de betreffende horlogemakers :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Je zou eigenlijk korting moeten krijgen voor gederfde draagtijd :slight_smile:

1 like

Hou vol. Het is het wachten waard vind ik.

6 likes

Mooie! Ik wist niet dat jij er ook een had :grin:.

1 like

Prachtig zo in 18k :heart:

Nou, ik heb er gewoon drie hier in huis met de vierde op kuur in Le Brassus

1 like

Mag ik vragen wat er gemodificeerd is?

Frédéric Piguet 1185/Blancpain F185. Brug, onrust, veertrommel en een aantal tandwielen zaten in het zakje. Volgens de juwelier was het uurwerk geüpdatet. Horloge loopt sindsdien spot-on, dat heeft hij voor de beurt vanaf nieuw nog nooit gedaan. En ik weet, een juwelier is geen horlogemaker maar voor Hans Aalbers maak ik graag een uitzondering.

1 like

Dan gok ik erop dat je een vroeg exemplaar hebt en dat hij nu geüpdate is naar een latere versie

Hoedanook een schitterend horloge en ik heb hem idd al heel lang. Dus zou zo maar kunnen kloppen.

Ik heb de mijne al 21 jaar. Wie biedt meer? :wink:

24 jaar…

:bowing_man:t3: I doff me cap to you sir

Ik moest ook de revisie in. Jij mag nog een paar jaar. :joy:

Ben al geweest, kostte meer dan menig horloge. Maar waarschijnlijk doordat de mijne iets nieuwer is, niet de mods die jij genoemd hebt.