Nog steeds om de pols. ![]()
Gisteren de Timezone opgehaald bij S&C in DH. Heeft lang geduurd en veel gekost maar nu is hij weer als nieuw.
Ook even bij Steltman binnen gelopen en een zeer aangenaam gesprek gehad over Patek en een 5227 gepast. Maar goed, BP…
De mijne is ook onlangs voor een beurtje geweest. Viel financieel niet mee…. En is 7 maanden weggeweest.
“Viel financieel niet mee” in welke orde van grootte?
Maar 7 maanden weg is erg lang, onaanvaardbaar lang. Prachtig horloge overigens.
Prachtig horloge en de FP1185 is een uurwerk dat nog niet genoeg waardering krijgt
Dank je, kosten waren fors meer dan een vergelijkbare full service voor een Omega. Iets van anderhalf keer zoveel. Heb ik wel een geüpgraded uurwerk en nieuw glaswerk voor en achter. Gelijkloop is sindsdien fantastisch.
Ik blijf het jammer vinden dat deze lijn bij Blancpain is opgeheven. Snap daar niets van.
Kan iemand met een fifty fathoms 45mm met de zwarte originele band mij vertellen of dit om een 21cm pols past aub
Als dat niet meer past dan zou ik denken dat er sprake kan zijn van een anatomische afwijking ![]()
Ik vraag dit omdat ik ook horloges heb gehad met deze diameter met een kort origineel shit bandje dat ik dus alsnog een lange moest kopen en daar pas ik even voor…
Kwestie van passen ![]()
Of er 1 kopen met stalen band met alle schakels maar het verschil tussen staal en de zwarte band wat ik links en rechts zie is minimaal 3k
Waarom geen nieuwe Artem sail cloth erop zetten voor 150 euro ofzo?
Alles kan natuurlijk, maar ik wilde weten of hij past zo uit de doos en of ik inderdaad weer iets erbij moet zoeken zoals altijd
Tja het kost de wereld aldaar! Maar daar krijg je dan wel wat moois voor terug.
Overigens is het verschil tussen een gesp sluiting op een sail cloth band en de stalen band 2700 EURO. Met vouwsluiting wordt het verschil kleiner. 1300 EURO.