Blancpain only

5 likes

Een 5600MS om, straks richting stadion voor de wedstrijd Fctwente tegen heerenveen :ok_hand:t2::tada::beers:

1 like

Kan het zijn dat je je bril niet op had toen je die kloeke G Shock in Blancpain only douwde :joy:

5 likes

:joy:

2 likes

Veel plezier Hans. Wordt hoog tijd voor 3 punten :muscle:t3:

1 like

Hahahah, ik lees het nu pas allemaal :rofl: ik had nogal haast om thuis weg te komen dus daar ging het fout denk ik :laughing: Wat een avond :beers: 5-0 gewonnen dus dik feest :tada:

3 likes

7 likes

No Rad :radioactive: :heart:

15 likes

Blijven gave horloges. Een gouden Breguet Villeret uit de jaren '90 moet er ooit weer eens komen…

Fifty Fathoms in 38mm bij Gassan Schiphol…

10 likes

Mooi maar doe mij maar de 45 mm
Mag wel voor zo een horloge

6 likes

Ik doe mee, hier ook 45mm

7 likes

17 likes

Waarom blijft de Léman Timezone van @Michiel48 maanden lang op de plank liggen? Ik heb exact dezelfde en die is nu net een week mee geweest naar Engeland. Perfect horloge

Kopen die hap, €4K met service is een steal

3 likes

Omdat mensen die nooit op Instagram zien en dan twijfelen of het wel ‘cool’ is. Zit je veiliger met een datejust of seamaster professional.

€4K voor dat horloge is bizar.

3 likes

Prachtig horloge. Als het goud was, had ik hem wellicht al gekocht. Blancpain blijft ondergewaardeerd.

1 like

Dank voor de morele steun heren :slight_smile:

1 like

Ik ben helemaal akkoord, is een van de mooiere BP’s.

Echt niet het moment voor mij, en ik wil eigenlijk een 7002.

2 likes

Mooi horloge en zeker een koopje
Alleen is 38 te klein voor mij, 40 en ik had hem al gekocht

1 like

In tegenstelling tot kleding waar te klein een reëel probleem is maar te groot in veel mindere mate; bestaat ‘te klein’ niet bij horloges. Te groot daarentegen wel degelijk

2 likes