Ja dat zou kunnen, ben er zelf ook nog niet geweest.
Tourbillon zit er nog. Reed er zondag langs.
Hoezo?
Stel er komt vocht in, dan verkleurd de schijf en weet je dat je direct actie kan ondernemen om verdere schade aan het uurwerk te voorkomen.
Als het niet weet en er zit vocht, dan zal dat zeker verdere schade opleveren.
Een poll:
Ik kan hem niet mooi of ook niet lelijk vinden. Ik heb er totaal geen mening over. Vanuit een designerspunt is dit misschien nog wel erger dan er wel een mening over hebben haha.
Ik ga zodadelijk naar Zwitserland en ga morgen het Omega museum bezoeken en de boutique.
Ik wilde daarna nog even naar de overkant lopen naar het kleine Swatch winkeltje om de MoonSwatch eens een keer in het echt te bekijken, maar ik verwacht daar morgen wel een rij te zien vanwege de BP/Swatch release.
Of gaan Zwitsers toch liever voor het echte werk en zal het er rustig zijn?
Mocht het dat laatste zijn, dan ga ik in ieder geval even kijken.
Noop, zij gaf aan dat Swatch er dan een nieuw uurwerk in kan plaatsen.
Ik heb verder geen vragen aan haar gesteld, wilde lekker naar een terras om met de collega’s bier te zuipen
Leggen er al mensen voor de deur?
Leggen ze mensen voor de deur?
Als menselijk schild
50 spoken toch om iedereen weg te jagen?
Lokdummies
Vind ze eigenlijk wel gaaf, zeker als vakantie horloge.
Als de hype voorbij is ga ik er toch maar een kopen denk ik.
Dit vind ik dus al een vreemde stelling voor een duiker. Zo’n indicator is alsof je een gereedschapskist bij je nieuwe auto cadeau krijgt.
Een indicator dat je een nieuwe moet kopen
Dit is iets dat uit het verleden komt. Vroeger waren waterdichte horloges nog helemaal niet vanzelfsprekend en voor duikers een onmisbaar stuk gereedschap. Als het horloge door een eerdere duik dus vochtschade zou hebben die je van buitenaf niet ziet en tijdens het duiken je horloge stil valt… In de Milspec FF van Blancpain zat dus een vochtindicator om dit te voorkomen. Tegenwoordig is dit niet meer nodig vanwege nieuwe technieken maar is het puur een knipoog naar het verleden.
Deze moet je in het echt zien, moeilijk in te schatten of het mooi is of niet…