in het “Breitling Only” topic stonden beide plaatjes op 2 posts van elkaar verwijderd. Die op staal haalde 50% meer likes dan op leder. Terwijl ikzelf beiden even leuk vindt, of zelfs licht naar het leder neig.
Dus wou eens aftoetsen wat het algemeen publiek vond. Bijdezer, de gemiddelde Breitling lover lijkt toch iets meer van bling te houden. Nu, het experiment verandert niets aan mijn intenties met het horloge. Enkel winter op leder.
Ik vind het echt een leuk ding, veel leuker dan de MoonSwatch eigenlijk. Als er geen wegwerpuurwerk met een plastic anker in zat en/of de prijs wat beter in verhouding zou staan tot wat het is, dan had ik “allemaal” gezegd. Of in elk geval alle niet-grijze. Maar nu wordt het “geen enkele”.
Ik vind deze release ook veel interessanter dan de moonswatch en ik vind de prijs/kwaliteit ook beter. Naast het automatische uurwerk ziet de kast er verfijnder uit. Mooiere wijzerplaten met degrade effect. Matching kleur datumschijf (kijken jullie mee, Patek).
Ik vond de moonswatch echt prut en vind dit best een horloge met uitstraling.
Dat vind ik voor een duikhorloge voor mij net te klein. Bij de Tudors BB58 heb ik niet dat ik ze te klein vind, maar dat vind ik minder uitgesproken duikhorloges.
Dat is wel een plus van het nieuwe model, soms idd heel fijn