Oneens. Ligt er heel erg aan wat de rest vd collectie is.
Als enige horloge zou ik bijvoorbeeld altijd voor de Ex1 gaan.
Oneens. Ligt er heel erg aan wat de rest vd collectie is.
Als enige horloge zou ik bijvoorbeeld altijd voor de Ex1 gaan.
Battle of Blancpainswatch.
0 stemmers
In mijn collectie bij voorkeur de Polar
Ik vind hem zelf heel lastig…
Pro’s voor 2005-model
Collectionwise misschien interessanter. (Eerste Planet Ocean, model is er pas vanaf 2005)
42mm. Ik heb een 42mm PO van de 2e generatie en die is groot zat.
zeker 1000€ goedkoper dan één uit ± 2021
Pro’s voor huidig-model
16 jaar jonger
Master Chronometer.
eerste jaren zeker geen onderhoud nodig
Ik vermoed dat de eerste met het 2500 caliber niet alleen 1,5mm kleiner is, maar ook dunnrer.
Heeft iemand ze misschien beide (gehad) die meer punten van vergelijk/verschil weet?
Oké, ik geloof je.
Ik vind het echt een leuk ding, veel leuker dan de MoonSwatch eigenlijk. Als er geen wegwerpuurwerk met een plastic anker in zat en/of de prijs wat beter in verhouding zou staan tot wat het is, dan had ik “allemaal” gezegd. Of in elk geval alle niet-grijze. Maar nu wordt het “geen enkele”.
PS, lekker nonconformistisch bezig @JohnvdT
Ik vind deze release ook veel interessanter dan de moonswatch en ik vind de prijs/kwaliteit ook beter. Naast het automatische uurwerk ziet de kast er verfijnder uit. Mooiere wijzerplaten met degrade effect. Matching kleur datumschijf (kijken jullie mee, Patek).
Ik vond de moonswatch echt prut en vind dit best een horloge met uitstraling.
Meelopen is niet mijn ding…
Helemaal mee eens! Nu wachten op de limited edition met 2824 erin.
Ik ben ook tot deze conclusie gekomen
YouTube was weer erg handig. Ik vond een side-by-side vergelijk.
Doorslaggevend voor mij zijn de maat en het matte en minder flashy-gehalte van het oudje.
Eerste horloge wat er gaat komen
(maar eerst één succesje in het blauw)
Waarom niet huidig 39.5mm?
Werk jij toevallig bij Opsporing Verzocht?
Dat vind ik voor een duikhorloge voor mij net te klein. Bij de Tudors BB58 heb ik niet dat ik ze te klein vind, maar dat vind ik minder uitgesproken duikhorloges.
Dat is wel een plus van het nieuwe model, soms idd heel fijn
Kijk nou ‘we are talking’
Hoe dan?
We weten toch dat het een swatch is. Een swatch is niet voor het leven. Niet om te dragen danwel om door te geven. Sterker. Je wil dit niet eens doorgeven. Laat staan dragen als liefhebber.
Als liefhebber wil je de real deal.
Ze zijn echt leuk, maar eigenlijk voelt het gewoon als een vriendelijke doch dringende herinnering van de Swatch group om eindelijk eens een keer een FF te kopen.
Ik weet namelijk bij voorbaat al dat als ik de Swatch variant om de pols heb, the real deal alleen maar harder gaat knagen.
Ik stond lang geleden voor dezelfde keuze. Koos ook voor de eerste generatie vanwege de maat, de matte wijzerplaat en de alu bezel. Nooit spijt gehad van de keuze. Dit jaar de plaat en wijzers laten vervangen. Deze PO verveelt nooit.
Prachtig hoor!