Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Kerst special :wink:

1 like

Beter gevoel bij :slight_smile: En wij hebben de onderdelen op voorraad aan de zaak omdat Nefit Service verlenen dus win win mocht er iets kapot gaan… even zoeken in het magazijn :see_no_evil:

1 like

Haha heerlijk!

Eigenlijk bij alle beleggings panden die ik zie hangt er een Remeha Avanta.

1 like

Welke prijs range?

Jaa die zijn redelijk goedkoop. Worden ook vaak gemonteerd in serie en renovatie projecten.

1 like

Vaak ook in bulk ingekocht.

1 like

Genoeg satire voor vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye:
Waar ging dit topic ook alweer over?

1 like

Intergas :wink:

1 like

Ach we ontsporen wel vaker hier :see_no_evil:

1 like

Al dat geneuzel over hypotheken, interessant doen over je geld en bonussen. Als je het een beetje goed voor elkaar hebt hoef je daar allemaal niet op te letten en geef je het geld gewoon zo uit. En maak je je niet druk over die paar euro meer of minder.

9 likes

Daar weet jij alles van :sunglasses:
Ik zie die bordjes eten voorbij komen en dan denk ik : ’ daaaymmm’

4 likes

Studenten hebben nog geen verplichtingen(huis, vrouw, kids) dus lekker doen toch als het kan.

Verder hoe weet jij nou weer dat de gemiddelde Nederlander in het rood staat bij een paar meijer uitgave. lijkt me sterk

En komt er weer uit, wanneer ze je naar verzorgingshuis “de avond zon” dragen en de kinderen jagen het er doorheen voor je. Mooi!

1 like

Gewoon weer een paar dagen wachten dus.

Mijn 13e maand zie ik trouwens gewoon als salaris. Ren ik niet gelijk mee naar de juwelier.

2 likes

Verschillende bronnen.

De Rabobank, het CBI etc.

In 2018 had meer dan een derde van de 20-45 jarigen minder dan 3.000 spaargeld.

Ik vind het interessant en probeer mijzelf goed in te lezen over hoe je financiële plaatje moet invullen.

Oh ja en het Nibud is ook een goeie bron.

1 like

Mooi om te zien dat er hier van alles zit. De een weet van gekkigheid niet wat ze met het geld moeten doen, en de ander slaapt een paar nachtjes over een Casio. Zolang iedereen de ander respecteert en niet ver buiten zijn/haar schoenen gaat lopen kunnen we in alle vrede samenleven!

10 likes

Nooit zo in verdiept maar wel opvallend.

1 like

Exact!

2 likes

Jij hebt geen flauw idee hoeveel spaargeld de gemiddelde nederlander heeft.

Of eerder hoe weinig…

Het valt mij ook op dat veel mensen een verkeerd beeld hebben van salarissen…

1 like

Nee heb ik inderdaad niet :joy:

1 like