Bonus? Wat voor horloge kopen jullie daarvan?

Exact. Er moet ook nog Tripel Karmeliet worden aangeschaft.

1 like

Oh maar dat geloof in direct. Dwz, de mediaan, niet het gemiddelde, wat hierboven al werd aangegeven. Dat de meeste mensen dus niet meer dan 5k spaargeld hebben. Maar ik denk dat dat meer komt omdat niet per se Nederlanders, maar men in het algemeen deze generatie de indruk heeft gekregen dat alles maar moet kunnen. En en en. En dus boven je stand leven. Ik verbaas me er nog regelmatig over als ik mensen in mijn omgeving zie die een aanzienlijk lager gezinsinkomen hebben dan wij, die toch bij dure winkels kopen en zichzelf dingen gunnen die ik voor mijzelf ‘te duur/ een luxe uitzondering’ vindt. Denk dat het meer dat is, dan inkomensongelijlheid/ loonkloof. Want het progressieve belastingssysteem is stevig in NL hoor, vind ik. Prima ook hoor. Ik vind het prima, krijgen we een mooi land voor terug. Maar als men het dan laag noemt of dat het nog zwaarder moet laat ik me wel even horen :grin:

2 likes

Zit te denken aan een Yamazaki. Van de 14e maand weet ik nog niet. De bonus gaat naar de hypotheker

1 like

Zo, dat was een dure oversluitpremie :joy:

Ik vind dit echt oprecht een heerlijk topic :joy::joy: ik kan me die patserige gesprekken van sommige deelnemers op verjaardagen al indenken: 'ik heb nog in de goeie tijd gekocht en heb nu 4 ton overwaarde, alles afgelost en heb nu bijna geen kosten en ik krijg een bonus van 50k en aandelen, echt lekker leven heb ik

2 likes

Nee een Nederlandse bakker doet dit natuurlijk nooit ;),

‘Turkse bakker’ is een begrip, dat mag je gewoon gebruiken, ‘Turkse bakkers’ zijn gewoon Nederlanders. Ik heb een hekel aan politieke correctheid…:face_vomiting:

3 likes

Laat de belastingdienst het niet horen :rofl:

1 like

En die zijn er nu niet… dus dan maar hier :laughing:

6 likes

Precies!

1 like

Niks nieuws onder de zon dus, dat is van alle tijden.
Hoeveel scharensliepen, melkboeren, hoefsmeden, stenotypisten ken jij nog?

En nu gaan de kassamedewerkers, de bankbedienden, de administratieve medewerkers… dezelfde weg. Die van de dinosauriërs. Adapt or perish. 't is niet dat je het niet kan zien aankomen.

5 likes

Rolex :sunglasses:

Verkeerde topic?
Maakt niet uit , want Rolex :sunglasses:

4 likes

:joy::joy::joy: nieuw tapijt komt een andere keer wel :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ook! Wisten jullie trouwens dat mijn vader jullie allemaal kan optillen?

Edit: met 1 hand

8 likes

5 men 4 men 3 men 2 men 1 MAN AND HIS FORKLIFT TRUCK COOOOOOOOOULDN"T CARRY LAMPARD

1 like

Bij ons zijn de huizen en tuinen zo groot, dat een grote tv niet eens zichtbaar is vanaf de weg. Aerdenhout he.

3 likes

Bijna nieuw man.
Echt Turks. Helemaal halal.

Buitenstaanders zullen nooit weten hoe het is bij ons in R’dam op Zuid want daar durven ze toch niet te komen :stuck_out_tongue:

1 like

Tuurlijk wel.

Als zelfstandige, waarbij je uit salaris uit je BV betaald, heb je ook recht op de nu wkr van 3 %.

Ben er geboren.

Katendrecht. Is wel veranderd tegenwoordig.

1 like

Echt Turks? Je weet toch dat het echt Perzisch moet zijn om enigszins indruk te maken?