Hierbij voor iedereen een goed bedoeld advies: OPEN DIE REVIEW NIET!! De rest van de dag ben je sprakeloos, gegarandeerd!!
NOOIT, IK HERHAAL NOOIT zal ik een horloge met Citizen erop kopen / dragen (het is toch zeker geen Japans rekenmachine o.i.d., kom op zeg) of…???
Dus bescherm jezelf en kijk NIET!!! (het is nog een perpetual calendar ook…)
5 likes
Bidle
24 september 2018 om 11:52
42
Verschrikkelijk idd,… maar ergens toch ook wel weer zonde om het niet te openen.
We review a remarkable watch often missed by the connoisseur because it is quartz, and comes from a company not known for high end watches. But in our exploration of The Citizen AQ 4020 - 54Y, we discover the charms of this ultra high precision...
4 likes
Gelukkig, er staan geen enkele op Chrono24… Heb je de zwarte ook overwogen (i.v.m. contrast wijzers/plaat)?
1 like
Bidle
24 september 2018 om 12:06
44
Ja, vind de witte toch mooier en met name ook door het ontbreken van de lume. Doet wat mij betreft enkel afbreuk aan het horloge.
1 like
Heeeeel mooi! Ik zat stiekem al een tijdje op een n.a. te wachten nadat je deze in ‘incomming’ had laten zien
Thanks voor de goede (echte)foto’s en voor de review link naar deployant, altijd leuk.
Geniet ervan!
2 likes
tompj
24 september 2018 om 16:01
46
Geweldig verhaal (leest als een trein ook) en een nog geweldiger horloge! Geniet ervan!
2 likes
koekoek
24 september 2018 om 16:03
47
Erg bijzonder horloge. Leuk om dit unieke exemplaar op het forum te zien.
Wellicht is het handig voor de geinteresseerden om de titel wat te verduidelijken met Citizen chronomaster?
3 likes
HansT
24 september 2018 om 16:12
48
Mooi verslag en veel plezier met dit fraaie horloge, waar een ontvreemding wel niet toe kan leiden!
1 like
Bidle
24 september 2018 om 16:25
49
Dank heren, ben er ook blij mee.
@koekoek : Topic titel veranderd.
1 like
merl
24 september 2018 om 16:36
51
Een beauty! Mooi ook zoals de kast aan de zijkant onder bezel niet gelijk met de bezel loopt.
1 like
Gefeliciteerd, mooie NA! Had nog nooit van dit horloge gehoord, heel indrukwekkend! Ben nog het meest gefascineerd door de zwevende indices & het logo. Heel knap effect, met die schaduw eronder.
1 like
Mooi hoor, heb deze ook op het vizier gehad, maar wit doet het niet voor mij, terwijl de zwarte weer Lume heeft.
1 like
Tilo
26 september 2018 om 08:51
57
Prachtig werk van Citizen! erg mooi.
1 like
edbro
26 september 2018 om 09:34
58
Leuk verhaal met uiteraard mooie foto’s.
Mooi afgewerkt horloge.
Gefeliciteerd met deze schitterende Citizen.
Draag 't met liefde.
2 likes
Bidle
26 september 2018 om 14:03
59
Dank heren!
Ja, dat is echt jammer, heb deze nog niet in het echt gezien, maar moet ook een hele mooie wijzerplaat zijn!
Schitterend horloge. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Sublieme afwerking, sportief uiterlijk en perpetual ecodrive… tempting. Wat is de lug to lug?
1 like