Precies! 40, of 41mm met de klassieke styling en een beproefd uurwerk. Lijkt mij niet verkeerd.
We zullen het zien. Ik hoop echt dat ze er iets moois van maken.
Alsjeblieft niet zeg. Een 41mm polerouter. Het idee alleen al doet me pijn aan mijn ogen.
38mm is ok.
Niet voor mij. 40 dan.
Wat een plaatje
Overigens, wat ben je aan het lezen…
Wat dat aangaat hebben bijvoorbeeld Rolex, Patek en AP één overeenkomst en dat is dat zij baas in eigen huis zijn. Hebben toch vaak een beetje maling aan de markt en doen waar ze zelf zin in hebben en niet de zin van hún aandeelhouders.
Zet die ug tricompax maar voor 2200 in de winkel, ik koop hem wel
Of zon mooie b25
Dat was één van de beste releases die ze in jaren hebben gedaan, bij Longines. Dat we die Big Eye niet vaker zien is curieus. Ik vind het een hit.
Inderdaad, 35 a 36mm zou mooi zijn. Zodra het groter wordt hebben ze de shark gejumpt.
Zeg maar vintage sizing? Denk dat ze m 37 a 38mm zouden maken
Dit vraagt zo hard om een pol
Wat wil HF?
- 35mm
- 36mm
- 37mm
- 38mm
- 39mm
- 40mm
- Ik wil groter dan 40mm en snap er helemaal niks van
0 stemmers
Ik ga alvast in de rij voor de Breitling boutique staan om de UGling en Breitrouter te bemachtigen.
Ik heb helaas nog steeds een nare nasmaak in mijn achterhoofd sinds de podcast over breitling van de Mannen van de Tijd.
Van dit nieuws word ik blij. Gewoon hedendaags 39mm aub.
Goed nieuws! Ik geloof niet dat er veel gebeurde met het merk in Chinese handen.
Je hebt al een antwoord
Exact!
Met exact bedoel ik Minerva terug, Mont Blanc gewoon weer in de pennen.
Je bracht me erg in de verleiding om >40 te stemmen.
Ik ben benieuwd. Een mooie Polerouter re-release met microrotor zou mij wel enthousiast maken!
Wherever you go there you are, Jon Kabat-zinn