Ah, ik zie het nu. Inderdaad een mooie combinatie!
Dat is ook gaaf, een compleet navy band zou ook een optie zijn.
Ja klasse dit
Zo mooi
Heel mooi. Staat al heel lang bovenaan m’n wishlist. De prijzen zijn de laatste jaren helaas wat opgelopen. Ze waren heel even beschikbaar voor 5k, wat een ongelofelijke prijs is gegeven de bouwkwaliteit van dit horloge.
Als de juiste voorbij komt, zou ik happen. Dit horloge is 34.5mm in mijn opinie het beste formaat voor een dresser. Door de lugs draagt deze erg mooi. Alle moderne traditions zijn te groot. De oudere hangen vaak rond 31,5/32mm en zijn dus voor de meesten te klein. Denk dat deze generatie “neo-vintage” breguet van rond 2005 nog wel duurder gaan worden, zodra mensen door hebben wat je kan krijgen voor het geld bij een 2e hands Breguet ten opzichte van de andere merken.
Ja zeer mooi
Enige wat ik jammer vind is dat hij geen zichtbodem heeft
5907 heeft wel een zichtbodem toch?
Ja je hebt gelijk. Niet goed gekeken
Pfoe dat maakt de keuze tussen een Marine of 5907 wel lastiger
Zeker!
Dat zijn op een bepaalde manier toch wel 2 uitersten van elkaar. Groot en sportief en klein en klassiek…
Klopt helemaal. Dat is tevens de overweging die ik dien te maken. Ik zou graag een “dresser” (ik vind dit zo’n afzichtelijke term) toevoegen maar twijfel of ik dat, naast dat ik het prachtig vind, daadwerkelijk ga dragen. Mijn voorkeur ligt nu eenmaal bij sportievere uurwerken. Zodoende dat de Marine hoog scoort, dit vind ik een zeer geslaagde combinatie van sportief met een klassieke tint.
Afijn ik heb geen haast dus oriënteer me op mijn gemak
Ik weet niet met wie ik laatst contact had maar iemand was op zoek naar Breguet 5817 met een blauwe dial staat er nu een te koop op chrono in NL.
Prachtige klok helaas voor mij veels te groot maar echt mooi.
Echt zo jammer ook dat ze de nieuwe Type XX kwa ontwerp zo hebben verpest.