Op het moment dat iemand jouw volledige serienummer heeft dan kan deze gene het horloge als gestolen opgeven op verschillende online platforms waar je dit kan rapporteren. Kans is klein dat iemand het doet, het zou ook wel echt een minne streek zijn. Maar het forum blijft toch openbaar, en helaas zijn er op het internet genoeg gekkies.
In het verleden werden de serienummers op foto’s ook nog wel eens gebruikt om op replica’s te zetten. Niet echt een lekkere verrassing als er ineens 1000 met jouw serienummer in omgang zijn
Worden niet meer gemaakt…
I know, de nieuwe Marine vind ik niks aan. Dus wordt een ritje naar de GD
Proficiat!!
Dank!!
Hoeveel leden zijn er eigenlijk op het forum met een 5907? Ik heb bijvoorbeeld wel de wit-gouden gezien van @Tulipan
prachtige klok echt wow.
heel mooi contrast van kleuren. ben zelf alleen geen fan van een bruine leren band.
Ze zijn inderdaad prachtig. totaal onderschat horloge in mijn ogen. Heb je der nu een gekocht?
Nee nog niet ik ben nog aan het zoeken naar het juiste exemplaar in de buurt. Wil graag de blauwe eerst live zien maar het valt niet mee, alles wordt ver door Europa aangeboden. In NL, BE en DE alleen zwarte of zilveren platen.
Dus ik moet even geduld hebben niks mis mee
Schitterend!
Ik wil er een zwarte molequin met witte stiksels op doen. Maar ben nog niet helemaal zeker
Dan zou ik eerder groen doen als je toch suede met stiksels kant op gaat.
slim ja geloof dat de blauwe ook zeker mooi is. En ook ergens een goed tekenen dat die niet zo makkelijk te vinden is.
Oke interessant toont lef en persoonlijkheid, oo wow dat ziet er nog beter uit dan ik in me hoofd had. Zou zelf alleen wel even goed nadenken witte stiksels blijven niet lang wit als je het horloge veel draagd.
kan ook blauwe stiksels doen als in het blauw van de wijzers.
Ziet er goed uit zo. Kan werken.
Proficiat met de mooie Breguet