Dat valt me wel een beetje tegen. Ik had toch wel een atoomklok verwacht
Zijn er buiten de dial kleuren (zilver zwart en blauw) nog andere verschillen dan? Blauw vind ik de mooiste.
Ik vind hem op staal eerlijk gezegd niet op zijn mooist. Maar het is idd wel een unieke bracelet.
Wat kost zo’n originele rubber band los? Wanneer ik er een op stalen band zou kopen moet ik de sluiting voor de rubber band er natuurlijk ook nog bij hebben. Het aanbod op stalen band is trouwens wel het minst duur gekgenoeg.
Zijn de prijzen zoveel gedaald ja? Rond de 10k moeten ze nu nog kosten. Volgens mij moet er wel flink te handelen zijn want het zijn niet echt hardlopers lijkt me.
Je moet er op letten dat hij heel groot draagt. Hij is officieel volgens mij 40?mm maar draagt zeker 2mm groter door de lange gebogen lugs. Hij is ook opvallend zwaar voor een stalen horloge. Voelt wel lekker, vind ik.
Ik heb hem meerdere keren geprobeerd, maar kan hem helaas echt niet hebben op mijn pols. Alles is kwaliteit aan dat ding. Ook de originele rubberen band en vouwsluiting zijn een kunststukje.
met die witte band oogt die ook zwaar en groot in zwart en met staal zoals ik hem ook heb op je 2de foto vind ik het wel meevallen.
Rubber band was volgens mij iets van 150,- ja sluiting moet je doen wel nog kopen ook. Geen idee hoeveel die nu zijn. je hebt verschillende maten rubberen band xs en s en waarschijnlijk m en nog groter zelf had ik xs besteld mijn pols omtrek is 16,5cm uit me hoofd.
Als je er een met rubber band koopt vraag hoe oud deze band is. ik had mijne bij S&C gekocht en de volgende dag zat er al een scheur in. heb toen wel een nieuwe band van ze gekregen. maar dit duurde dus 9 maanden ofzo.
als je wel voor de stalen band gaat heb je 2 verschillende soorten banden.
Ik heb die van mij in 2022 gekocht en zie dat die 24% gedaald is. staan er nu ook wel heel veel op chrono vergeleken toen.
Je kan nu zeker een goede deal maken.
als je nog vragen hebt vraag gerust.
Thnx voor je reactie. Wat is jouw pols omtrek?
16.5 ong.
Ik heb een allergie voor te grote horloges. Anders had ik de witte destijds zeker gekocht. Vind die persoonlijk veel mooier dan de zwarte.
die witte is ook vrij zeldzaam ik had hem nog nooit gezien.
Ohja op 16.5 is ie misschien wel groot. Ik heb 17.5-18. Ter referentie; een speedy 42mm kan ik goed hebben.
Ik ook. Die zit in m’n collectie. De Breguet had ik liever gehad, maar zit niet in de collectie vanwege de maat. Hij draagt groter dan een speedy.
Thnx die had ik gezien. Altijd een handig kanaal met veel info en goede beelden. Het geluid moet wel echt uit, dat kauwgomknauwende Amerikaans is tenenkrommend
He he, dat is dé Tim Mosso. In mijn ogen de beste interviewer én reviewer op internet. Zijn kennis, maar ook de ruimte die hij geeft aan zijn gasten is top.
Woah mooie set. Hoe draagt die met de gouden band? Heel cool.
Prachtig!
Heel fraai! Van harte!
Maar… wat is dat toch dat iedereen bij Breguet dat nummertje op de plaat wegpoetst?
Equivalent van het serienummer of LE nummer wat ook altijd verborgen wordt op andere horloges.
Dat begrijp ik, maar ook dat snap ik nooit zo goed eigenlijk. Wat moet een ander ermee? Zeker zolang je papieren hebt.
Afijn vast een discussie die elders al eens gevoerd is