Breguet only

Dit model wordt meestal ‘Breguet Empire’ genoemd. Heeft geen typenummer. Er zit bijna altijd een Peseux 260 kaliber in. Ze zijn vanaf eind jaren '40 tot begin jaren '70 geproduceerd in beperkte aantallen. Het was geen regulier productiemodel. Ze werden enkel op aanvraag gemaakt (“souscription”). Dit model komt het meest voor in geelgoud. Witgoud is heel zeldzaam.

Dit model wordt zelden ter verkoop aangeboden.

3 likes

Niet helemaal hoor, een gebruikte Breguet is ook erg betaalbaar, ik heb de Zenith ook gehad maar die is een stuk ‘fletser’ in het echt. De Breguet XX heeft veel meer body en uitstraling.

1 like

Eentje voor de zaterdag en eentje voor de zondag🥰

12 likes

6 likes

Is dit een Breguet-tafel???

1 like

Nee. Het is het equivalent van stickers op je horloge laten zitten.

3 likes

Oh, dat doe ik bij al mijn horloges. Ik zal dus maar zo’n tafelzeiltje halen zeker🤣

1 like

:rofl::rofl::rofl:, Je hebt landen waar ze de autostoelen zo inpakken. (Taxi’s in Singapore.)

2 likes

Mag ik je een kleine tip geven? Niet doen.

4 likes

Kort vraagje; zijn er specifieke Breguet verzamelaars/liefhebbers actief op HF? Ik liep laatst tegen een aantal Breguet Classique’s uit een verzameling aan namelijk. Aantal verschillende modellen, allemaal rosé en allemaal nieuw in stickers nog. En niet specifiek gevraagd want ik was er voor wat anders, maar ik kreeg de indruk dat er een redelijke prijs mogelijk was. Leek me wel wat voor de liefhebbers hier. En voor alle duidelijkheid: ze zijn niet van mij, ik ben geen handelaar o.i.d. Gewoon iets gespot wat voor een mede HF liefhebber een mooie vondst zou kunnen zijn. Laat maar weten als iemand interesse heeft, dan vraag ik wat meer info.

1 like

Ik heb er geen verstand van , maar het klinkt als een voorraad namaak horloges. Breguets zijn zo duur dat niet veel mensen er veel hebben, laat staan dezelfde en op elkaar lijkend en New old stock. Ik zou zeggen: oppassen!

2 likes

Dank voor de waarschuwing, maar ik heb er een paar in m’n handen gehad en ik kan je verzekeren dat ze echt waren. Vandaar dat het me de moeite leek het even in de groep te gooien :wink:

3 likes

Er gaan bij mij ook alarmbellen rinkelen….laatst in Bangkok geweest en Breguets gezien met stickers en al…de kenner ziet het vast, maar wat te mooi is om waar te zijn……

2 likes

pure klasse en stijl.

Putin
Omdat hier veels te weinig gebeurd in mijn ogen.

Putin met een mooie 5817, kwam er zelf gelukkig pas later achter dat hij er een had.

1 like

Is een aardig oude foto. Hij draagt op meeste foto’s Blancpain big date.

1 like

I know. Maar zoals ik zei er word te weinig gepost hier dus dacht post is wat anders dan mijn eigen klok.