Dit zijn wel knallers hoor! Schitterende fliegers. Wel 19K per stuk list
Vind ze toch beide net niet. De duograph met een gepolijste roterende bezel, maar slechts één indicator. En de 3-subdial chrono met een datum die tussen twee afgehakte nummers gepropt zit.
De Zenith Tipo CP-2 en Breitling AVI 765 Re-edition vind ik dan beide een stuk beter geslaagd en je koopt ze waarschijnlijk beide voor de prijs van één Breguet.
Erg slecht gedaan van Breguet. De Breitling blijft een schoonheid.
De Breitling laat punten liggen op de gesloten caseback
Dit vind ik echt met afstand de meest idiote date-wheel in de historie
Beetje breitling style
Leuk uurwerk maar werkelijk afschuwelijke horloges. Ze kunnen het wel (Only Watch 2019).
Ik heb een vraag ik heb mijn pre-owned Breguet begin Januari gekocht. Nu was er wat meet terug naar de winkel schaap & citroen preowned. (zijn al een boel dingen daar misgegaan maar dat is een ander verhaal) Ik begreep toen dat Breguet ook alleen maar geserviced worden door Breguet zelf? Klopt dit en is het niet zoals Rolex ook andere erkende bedrijven dit kunnen doen?
Ik vind het bandje er op beetje goedkoop ogen. en vind hem ook veel en veelste groot voor mijn pols maar ook voor jouw pols.
Klopt maar welke heb je? Als het een lemania is, kan je er overal mee terecht.
Niet helemaal waar: als er bepaalde (uurwerk)onderdelen nodig zijn dan zit je er alsnog aan vast.
Breguet Marine 5817
Breguet = Breguet servicen. Ik zou er niet aan beginnen door een horlogemaker op de hoek.
ja ik had nog garantie van schaap citroen maar ja 8-12 weken wachten is niet echt leuk nieuws.
Dat klopt, maar er zijn ergere dingen moet je maar denken… Prachtige klok die Marine by the way…
Toen ik dit weekend in Parijs was kon ik het niet laten.
Wou helaas ook langs bij het Breguet museum. Maar had door de drukte helaas een afspraak had moeten maken volgende keer dan maar.
ahhhh dat je wel @PHORLOGERIE!
Dat is een goed antwoord. Ik was er al een beetje bang voor. Heb je een foto van jouw horloge als troost? haha
Dank je wel! Heel gaaf!