Ik vind de nieuwe best mooi. Wat vind je er mis mee?
Afgekapte cijfers? Datum?
Ik heb me het zelf ook al meerdere keren afgevraagd. Maar elke keer als ik er naar kijk graag ik een gevoel van een goedkoop simpel horloge. Waarbij ik dit bij de oude totaal niet had.
Het is denk ik een combinatie van inderdaad weer die afgekapte cijfers. Datum de er tussen gepropt lijkt te zijn. Verkeerde kleuren combinaties, en verkeerde goedkoop ogende straps. Te weinig vernieuwing.
Vergelijk de nieuwe met een Breguet Type XXI 3817 En de 3880 van JCV .
Dan kan ik de prijs van €20.800,- voor een nieuwe niet begrijpen en ook niet rechtvaardigen.
Maar heb dit tevens ook met de nieuwe Marine collection 5517 oogt in mijn ogen ook goedkoop en heeft ook niet eens meer een gouden rotor. En het typische codering van Breguet is ook anders gedaan. En goedkopere manier van het Datum wiel.
Vind de ouder 5817 veel mooier.
Tevens de vraag vind jij de nieuwe mooier dan de Oude?
Misschien word ik ook wel een oude l*l dat ik zo begin te denken heb dit ook met BMW’s de laatste 4 jaar.
zie de nieuwe tevens gewoon voor tussen 7 en 10k minder online staan. Dat zegt in mijn ogen ook vrij veel.
Ik vind de nieuwe significant mooier dan de meeste versies van de oude. Maar ik houd van eenvoud. De halve4datum5 is dan ook voor mij weer onbegrijpelijk, maar dat kan irl weer meevallen.
Over de prijs ga ik me niet uitspreken, de oude was ook jarenlang veel goedkoper verkrijgbaar dan de officiële prijs.
De eenvoudige versie van de oude is ook wel een prachtige chrono:
Mits passend bandje dan.
Helemaal niets mis mee. Voor de prijs die ze tweedehands gaan zou ik m verkiezen over vele andere chronos.
Ze hadden ook gewoon deze 10 dik mogen maken van mij.
De nieuwe XX in goud vind ik wel een mooi exemplaar. De 3817 staat ook op mijn lijstje eens aan te schaffen. De nieuwe Marine had volgens mij wel een gouden rotor toch? Alleen zwart gekleurd.
Heb de 5817 zelf ook soms op rubber soms op metaal. Heeft u hem nou in het goud?
geen idee
Deze is idd in het goud.
Het is allerminst een horloge dat ik zou kopen, maar ik vind hem erg gaaf!
Mooie plaat ook!
Ik vind ze lekker Jasper, dank voor de plaatjes!
Gaat het dan eindelijk gebeuren. Breguet’s 250 anniversary.
Wat denken jullie dat het word?
Ik zelf begreep dat ze dus een nieuwe goude legering combinatie hebben bedacht its als Honey Gold van Lange & Söhne denk ik dan.
- Bestaande iconische modellen in de nieuwe gouden legering
- Volledig nieuw model / nieuw ontwerp met nieuwe legering
- Re-issue van een historisch Breguet model in de nieuwe legering
- High complication model – “Gouden meesterwerk”