Breitling Colt (2020) Probleem: datum blijft hangen

Niks tegen van Baal maar waarom zou de TS dat doen? Eindhoven is het handigst voor hem en er zit een S&C ( of Pijnenburg ). Gewoon daar afgeven en klaar.
Dat de datum tussen een bepaalde tijd niet verzet mag worden is nu niet relevant dat is leuk om te onthouden voor de toekomst.

In het verleden ben ik met een Longines wel eens matig geholpen bij Schaap/Citroen Den Bosch, dus ik vind het niet erg om naar Nijmegen te rijden.

En ik in Eindhoven zeer goed.

Zou zeker contact opnemen met Van Baal in Nijmegen, krijg je eerlijk advies.
Zeker doen hoor.
Groetjes Wim en succes

Prima succes ermee. Man man :see_no_evil:

1 like

Eigenlijk zou het toch niks moeten uitmaken waar ik het koop….
Als je AD bent heb je toch een soort „plicht“ de klant te helpen….
Ik zou het als AD een kans zien een klant te winnen! Kan me niet voorstellen voor de AD ontstaan kosten… garantie is garantie! Wereldwijd is wereldwijd en niet alleen daar waar gekocht! Maar so be it!
Ik weet wel de AD die mij niet wilt helpen omdat ik niet bij hem heb gekocht, daar koop ik dan zeker niets!

Mag misschien raar zijn, maar is mijn mening! Of je bent AD met zijn voor- en nadelen of niet!

3 likes

Nijmegen is toch even ver weg vanuit Eindhoven als Roermond? Dan kun je hem beter naar de winkel brengen waar je hem gekocht hebt.

1 like

Nee vanuit Veghel is Nijmegen wel een stukje dichterbij.

Mee eens ja.

A2 op. Afrit 40.
Half uurtje later sta je in Roermond.
What’s the problem?

2 adressen in Eindhoven waar je de Breitling kan afgeven.

S&C hebben ook eigen vervoer tussen de vestigingen en hun hoofdkantoor en van daaruit ook weer met bijvoorbeeld Breitling in Lijnden. Gaat dus gewoon mee met het vervoer wat er toch al is.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.

1 like

Beek en donk
Helmond
Meijel
Roggel
Heythuysen
Roermond

Max 70 km

Uurtje

Garantie wordt gegeven door de verkoper.
Hoe die de kosten verhaalt op de fabrikant is zijn zorg.

Ik meen me trouwens te herinneren van een voorsteldraadje dat hier een dame lid is die bij Breitling in Roermond werkt.
Misschien weet iemand wie dat is, en kan die haar even taggen.

Is toch niet moelijk om dan Roermond te bellen :grin:

3 likes

Ik blijf dit een goeie tip vinden! :sunglasses:

1 like

Ik ook :grin:

2 likes

Zou toch gaan waar die gekocht is, doen altijd iets meer voor de klant.
Succes

Dat zal wel nodig zijn als het 28 dagen later nog niet opgelost is.