Nondeju, door dit soort fotos ga ik mijn 817 missen! Heb geen spijt van de verkoop eerder dit jaar, maar blijft echt een geweldig horloge
Breitling is vet, ben gek op mân colt. Draag die zo vaak als ik kan.
Over welke 2 Breitlings heb je het eigenlijk?
TLDR
Hoi Roy, Breitling is net zo ondergeschikt als Rolex, Omega, Seiko enz. Dus ik denk niet dat het aan het merk Breitling ligt, je vind een horloge mooi of niet en dat zou toevallig ook een Breitling kunnen zijn.
Dus naast dat er Breitling op staat is het gewoon kwestie van smaak.
Sommige vind ik mooi, andere weer niet. Dit zijn mijn Breitling, alle 3 met een eigen smoel
Je maakt ook mooie fotoâs ! Deze is prachtig (Q?) gr M
Hee die reference heb ik ook. Lekker man.
Breitling is een topmerk en dito kwaliteit!
MaarâŠiedereen heeft zijn eigen smaak, ik zou bepaalde andere merken ook niet willen kopen.
Precies dit.
En mijn mening een verder volkomen nutteloos.topic.
Mee eens
Hi, ik vind breitling echt mooie horloges. Bij elk merk vind ik mooie en minder mooie horloges. Kwestie van smaak. Ik ben niet merk gebonden ik koop wat bij me past en wat ik leuk vind. Denk dat het daarom gaat.
Er zijn wel wat HF leden die Breitling niks vinden, maar dat hou je altijd. Waarom het is weet ik niet, maar ieder zân smaak.
Zelf heb ik Breitling altijd een bijzonder merk gevonden. Ik kan niet precies vertellen waarom, maar het gaf mij altijd een enorm luxe gevoel. Uiteindelijk blijft voorkeur voor een horloge altijd een gevoels kwestie. Sommige modellen vind ik zelf ook echt lelijk, maar de kleinere Navitimers en vooral de Premier lijn vind ik echt prachtig.
Toen de Premier B01 in 2018 uit kwam had ik meteen zoiets van: âDie moet ik ooit hebbenâ. En ondertussen kan ik er al bijna 2 jaar zelf van genieten. Wat mij betreft de mooiste Breitling en ĂŒberhaupt mooiste Chronograaf horloge die er is!
Die blauwe dial!
Er is al het nodige gezegd. Mijn indruk, van de afgelopen 30+ jaar horlogehobbyschap, is dat Breitling gewoon nooit voor iedereen zal zijn. Er zijn heel uitgesproken modellen en tegenwoordig ook meer toegankelijke modellen. Wat ze delen is dat ze best behoorlijk afschrijven en niet zo courant zijn als bijvoorbeeld Omega. Geeft op zich niks. Ik vind dat je het horloge moet kopen en dragen dat JIJ gaaf vindt. Horloges zijn geen investeringsvehikels. Je draagt ze omdat je ervan geniet en soms kost dat wat geld. So what?! Wat, m.i. overeind blijft, is dat Breitling een merk is met een mooie historie, dat gewoon kwalitatief uitstekende horloges maakt.
In het echt nog veel mooier dan als op de foto. Die wijzerplaat is echt super. De combinatie met de platinum bezel maakt hem voor mij ook echt af
Ja die van jou was ook heel cool.
En leuk dat je door de mijne was aangestoken.