Behalve aan de binnenkant. Daar doet Breitling dat toch beter. Een kwarts GS aan de binnenzijde valt zwaar tegen, m.u.v. het uurwerk zelf. Dit doordat ik een 10-tal GS-batterijwissels gedaan heb voor dezen en genen. Heb toch voor de GS gestemd hier.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de Breitling maar de GS is toch ook wel prachtig! Toch moeilijk kiezen .
Dit. En wat een plaatje laat staan in het echt
Het enige wat de Breitling als plus heeft is de unieke en rete comfortabele band. Voor de rest zou ik deze links laten liggen. Een office GMT voor dat geld is echt belachelijk.
De GS is gewoon veel meer bang for buck en mooier.
Ik durf te stellen dat het GS uurwerk ook een klasse hoger is dan het Ikea uurwerk uit de Breitling.
Het is inderdaad appels met geiten vergelijken, maar het is nu eenmaal zo.
Veel succes met je keuze en laat de Breitling GMT links liggen.
Of koop gewoon een extra non GMT Breitling voor erbij.
Niks persoonlijks he.
Vind je nog steeds een toffe kerel
Wanneer breng je je oude avatar weer terug?
De quartz GMT draagt compact voor zijn 39mm door de korte lug to lug en bevel en door de 19mm endlink. De Breitling is gaaf qua band, maar zal toch een stuk aanweziger zijn. Misschien iets om rekening mee te houden.
Ik zou de GS houden, vooral omdat die discontinued is en het 1 van de meest geslaagde sport designs is die GS ooit uitgebracht heeft. De nieuwe worden ook alleen maar duurder. Als de Breitling nu een true GMT zou zijn dan zou ik nog durven twijfelen, maar die office GMT’s vind ik altijd maar een generiek uurwerk met een wijzer erbij. Dat geeft mij niet het gevoel dat ze er echt met hart en ziel achter staan, zoals bij GS, Tudor en Rolex.
Onrust is wat hé in deze hobby…
Wat hij zei dus!
Persoonlijk ben ik bevooroordeeld met een voorkeur voor Breitling, maar toch zou ik voor de GS kiezen.
Noem mij maar een autist/purist maar een (al dan niet) aanwezige datumaanduiding hoort imho op de “3” ipv de “6”.
Uiteraard geen probleem😁 je moet er natuurlijk ook geen 6K voor betalen hè
Ik heb m’n muzikale jaren achter me gelaten. Maar wordt wel weer tijd voor iets nieuws ja. Los van dat het Rutger Hauer is, is het eigenlijk wat te duister voor me
Ben ik met je eens maar noem eens een mooi quartz uurwerk?
Hoe bedoel je dit precies? Ik doe de batterijwissels bij m’n GS quartz-torretjes zelf maar er valt me niet specifiek iets negatief op?
Lijkt me ook ok, toch? Maar ik zie zelden uurwerken open, dus ik ben benieuwd wat er mis mee is . (dit is overigens een 9F62, een kleiner uurwerk dan de 9F86 dus)
Niets mis maar je kijkt natuurlijk niet via een open zichtkast liever naar een quartz
Zoo wat is die Breitling ongelofelijk lekker zeg!
Op de foto’s die gelijk (voor mij).
Altijd Breitling
Binnenkant deksel, de laatste die ik hier had vertoonde een soort van ingebrande vingerafdrukken in het middendeel. Sowieso die lelijke, lukraak geplaatste stempel met random cijfers en nummers in het deksel. Nee ik heb er geen foto van, want ik stuur de eigenaren voor wie ik de wissels doe alleen de prettiger aanblikken van hun horloges. Sommige dingen wil je denk ik liever niet zien.
Vind ook de afwerking van de spacer rond het uurwerk ondermaats.
Batterij ook zorgvuldig geplaatst.
Tsja, smaken verschillen, zie liever bewegende delen
In feite is dit inderdaad een beetje onzin, deze zichtbodem.